"PSY!! Mu Jate ko Tino?" @nikabdulaziz

Psy masa nak persembahkan Lagu Oppa Gangnam Style jangan lupa pakai tutup aurat.. Jangan pakai skirt pendek dah... hahahah... nampak sangat dah jumud. Apa itu jumudJumud ini ialah dimana seseorang itu mempunyai pemikiran yang kolot, ketinggalan dan beku.

Bila dikatakan si tua Nik Aziz ni nyanyuk tahap kritikal, banyak pulak yang meroyan marah kerana dikatakan menghina ulama. 


Bila dikatakan pulak si tua Nik Aziz ni tak sedar diri nak jadi MB sampai mati, akan ramai lah pencacai-pencacai taksub selipar Pas kata masuk neraka sebab menghina tok guru depa.

masihkah kau ingat statement ini?

"Ambo ni pemimpin Pas dan bagaimana pulak mereka nak desak ambo letak jawatan. Lainlah kalau Pas desak baru ambo bulih berenti ( jadi Menteri Besar) ".

UNTUK REKOD :



Nik Aziz telah menceburi politik sejak tahun 1967 iaitu 46 tahun dahulu. Dari jangkamasa itu, beliau telah pun menjadi Menteri Besar selama 23 tahun. Tidak mungkin beliau belum puas berpolitik lagi. Jika nak dikatakan yang beliau masih punya perancangan untuk Kelantan yang perlu dilaksanakan, adalah tidak logik kerana tempoh itu sepatutnya sudah lebih dari cukup untuk beliau melaksanakan apa jua rancangannya. Sedangkan dalam tempoh yang sama, Tun Mahathir berjaya membangunkan sebuah negara dari negara ketiga menjadi Harimau Asia yang dicontohi dan dikagumi serata dunia. 

Post a Comment