Foto PANAS! Ostazah Abby Albody didakwa mendera bekas suami, Adakah ini Punca Penceraian?



Ostazah Abby Dera Suami? Biar Betul? Ini Mesti SALAH UMNO!!
Stai main gigit dengan cakar ni...

Farhan dikatakan telah dicederakan secara fizikal di bahagian muka, tangan dan lengan.

"Saya telah dicakar, Abby kata saya tidak membawa kepentingan padanya serta tidak membawa apa-apa faedah untuk meneruskan hubungan suami isteri," katanya kepada media selepas perbicaraan kes penceraian di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur.

Menurutnya, Abby sering meminta wang dan dia akan dimarahi sekiranya tidak diberikan jumlah yang dikehendakinya.

"Saya sudah buat laporan polis untuk dijadikan sebagai bukti sekiranya hakim memerlukannya tetapi kes penceraian diselesaikan secara baik dan dipersetujui kedua-dua pihak." katanya.

Mengenai kontroversi Farhan yang dikatakan sering keluar malam dan berkaroke, dia menjelaskan ianya tidak tepat seperti mana digembar-gemburkan.

Farhan dengan tegas mengatakan dia sudah tawar hati dan tidak mungkin kembali semula bersama Abby. 

Sementara itu, Pelakon dan bekas penyanyi, Abby Abadi, 37, dan suaminya, Muhammad Nor Farhan Che Bakar, 24, akhirnya bercerai talak satu di  selepas Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur di sini hari ini.

Mahkamah menyabitkan lafaz cerai kedua yang dibuat Muhammad Farhan melalui Khidmat Pesanan Ringkas pada 9 Mei lalu adalah sah.

Bagaimanapun, bagi permohonan pengesahan lafaz cerai pertama juga melalui SMS pada Januari lalu yang dihantar Muhammad Nor Farhan kepada rakannya tidak disabitkan jatuh talak berikutan ia tidak memenuhi rukun dan syarat sah talak.

Sebelum itu, artis yang menfailkan permohonan cerai kerana mendakwa tidak sefahaman dengan Muhammad Nor Farhan.

Post a Comment