3 MEI 2013 : #PRTerdesak #spendastopa TETIBA MUNCUL DIAMBANG #PRU13


Video Seks Stopa Ali sudah sebulan lebih berada di alam maya, sehingga ke hari ini Setiausaha Agong PAS tidak tampil untuk mempertahankan dirinya mahupun menyucikan parti PAS dan keluarganya sendiri. Stopa hanya berdiam diri, adakah stopa sendiri menterjemahkan yang video itu benar-benar berlaku, jika benar Stopa telah melakukan perbuatan Zina.

Semakin hari ahli PAS semakin malu, ada juga yang telah meluahkan yang memang Stopa dalam video berkenaan dari gerak geri dan cara percakapan adalah saman dengan stopa yang mereka kenali.

Hari ini 3 Mei 2013 merupakan hari yang dinanti segenap penganut PAS di mana Stopa Ali bakal menampilkan Aishah Baby, pasangan sekatilnya sebagai Isteri. Maka Nah Ambil Sijil Nikah siam yang dibackdatedkan khas buat tontonan semua.



Soalnya selepas lebih sebulan kenapa baru 3/5/2013 nak buat, kenapa tidak hari pertama lagi? Kenapa tidak menafikan dan angkat sumpah Wallahi Wabillahi Watallahi yang dua ekor itu bukannya Mustapha Ali dan wanita simpanan? Kenapa tunggu nak dekat Pilihanraya baru nak buat?

Post a Comment