Kadiaq : WUJUD PASUKAN KHAS VIDEO SEKS #spendastopa ? #TolakPR #PRU13 #GE

 
Kadir Sheikh Fadzir, berkata beliau mendapat maklumat wujud pasukan khas ditubuhkan pihak tertentu untuk membuat video fitnah bagi merosakkan imej pemimpin politik tertentu. Pemimpin veteran Umno berkata, pasukan khas itu terdiri daripada beberapa pakar video yang dibayar dengan upah khas. “Saya diberitahu bahawa terdapat suatu pasukan khas yang pakar dalam kerja-kerja video ini telah ditubuhkan, dengan mendapat pembiayaan dan upah khas, bagi menjahanamkan imej tokoh-tokoh politik tertentu menerusi video-video seks. “Mereka ini adalah pakar yang boleh memetik video-video tertentu dari internet dan diadunkan sedemikian rupa agar menyerupai imej pemimpin-pemimpin tertentu,” katanya 
HAHA.. mudah saja.. Bagi sesiapa Menteri atau bekas menteri yang tak dapat dicalonkan lagi bolehlah join musibat kadiaq ni. Kerja mudah bayaran mahal. Bolehla setakat nak sara Istana Kayangan yang dibina masa zaman bersama BN dulu.

Untuk dapatkan bayaran itu, bekas menteri hanya perlu membuat sidang media mengakui UMNO/BN ada team kerja buat fitnah video seks termasuklah video cium pipi kadiaq sediri. Teknik ini bagi menyelamatkan pemimpin Pakatan Ranjang yang semkin ditelanjangkan dek kerana nafsu terangsang dengan ubat yang dibeli dari iklan dalam harakahkini.
 

Inilah antara Istana Kadiaq yang dulunya dicanang oleh Cacai Pakatan..

Post a Comment