Pakatan Rakyat - Sahur dengan ARAK!!!!


Guinness Stout sebagai sahur
APA PAKATAN RAKYAT (PAS) PUNYA TINDAKAN?

aku sahur dengan Nescafe Latte & Ribena



Pagi ni anakmuda bangun awal untuk bersahur. Dah orang bujang yang tentunya belum kahwin..ahhaha... Anakmuda pun mandi-mandi, siap-siap. Start motor kapcai anakmuda pun gi 7Eleven yang tak jauh dari rumahku area Damai Perdana, Cheras, Selangor. Sampai di 7Eleven aku beli Nescafe latte dan ribena... itulah sahur aku pagi ni.. Masa aku masuk 7Eleven tew aku terserempak dengan orang muda yang agak sebaya dengan aku. Mereka berdua masuk terus ke peti ais. Aku tak perasan lagi depa nak beli apa. Masa aku nak bayar, baru aku perasaan, aku bayar Nescafe latte dan Ribena, Depa berdua ni bayar 2 botol besar arak untuk bersahurla agaknya...


INILAH YANG DIKATAKAN PENTADBIRAN PAKATAN RAKYAT.. PAS HUDUD MANA KAU??? - ARAK DIHARAMKAN DIJUAL KEPADA ORANG ISLAM????? YANG JUAL ISLAM, YANG BELI PUN ISLAM...APA CERITA? PAKATAN RAKYAT BAGI RAKYAT SELANGOR SAHUR DENGAN ARAK!!! TAKE BEER!!!!

Post a Comment