Psy : DAP Berjaya JATUHKAN SOKONGAN MORAL @NajibRazak?


Psy adalah serangan yang dimainkan sepanjang 2 minggu ini. Dari sebelum kehadiran Psy, kecoh Pakatan Rakyat memikir bagaimana mahu mengelakkan orang datang ke Konsert yang dibawakan dibawah bumbung BN. Hinggalah selepas konsert Psy, hangat pula isu PM dimalukan dan pembayaran Psy melalui sebuah syarikat.

Segar dalam ingat aku, bila PokNik Ajis berbunyi Psy kena tutup Aurat. Tidak cukup itu, Ostad sana sini yang berjaya tarbiah DAP sibuk memperkatakan berkenaan konsert ini. Ianya dek kerana sekutu mereka DAP kurang senang dengan kehadiran Psy yang dijangka meningkatkan lagi kemenangan moral terhadap Perdana Menteri.


Hakikatnya, DAP dalam apa jua cara selain menggunakan PAS, pastinya akan mencari cara bagaimana untuk menjatuhkan UMNO. Umum tahu, moral berada ditahap paling bawah kini. DAP telahpun mengalami beberapa pendedahan bersiri dan tingkah laku yang memualkan rakyat mendengarnya, soal tanah 10,526 ekar, Penipuan Undi dalam Kongres, kerenah dua beradik dan bermacam lagi kebelakangan ini.

Inilah kisah sebenar Pakatan Pembangkang

Post a Comment