BN BAKAL RAMPAS SELANGOR!!!


8 geng pakatan rakyat masing-masing 3 PKR, 3 liPAS dan 2 DAPig di Selangor mau lompat panggar. MEMANG DAH DASAR TAKDAK PENDIRIAN, MEMANGLA KAKI LOMPAT. Ini menjadikan kerusi geng pakatan dan BN sama iaitu 28 pakatan dan 28 BN. Isu ini diselak dan dicanang sendiri oleh speaker Kerajaan Selangor, Teng. Dia yang turut menyertai kempen liPAS di Permatang Pasir membuka tirai Ramadhan ini dengan berceramah di hadapan penyokong liPAS yang baru pulang masjid menunaikan solat sunat tarawih.

Apa yang menariknya di sini, Teng berucap di depan pak lebai. Berucap mengenai isu Masjid di KLIA. Katanya masjid di KLIA tew besar sangat dan membazir. Teng menambah, "hanya burung dan kapal terbang saja yang ada kat sana. buat apa buat masjid besar-besar. Dia juga turut mengeluarkan fatwanya : Ini negara Islam, Islam tak perlu tunjuk kita Islam, yang tunjuk kita Islam Iman kita - MAKA BERTEPUKLAH PENYOKONG liPAS.

Tambah Teng, Pilihanraya umum ke 13 depa akan ke Putrajaya, nak ambil tahta kerajaan persekutuanla pulak, Tanda2 depa gila kuasa. Katanya, ini cita-cita rakyat Malaysia, 1Malaysia katanya. Turut dicanang Dasar kerajaan selangor yang dipimpin PKR. Dasar Merakyatkan Ekonomi Selangor. Dia pun ceritala, dibawah dasar itu, macam2 depa plan... Tapi nak tipu rakyat Permatang Pasir bolehla, depa selangor pun tak penah pi. Aku duk situ aku nak gelak pun ada, semua dasar yang depa cerita, satu ja aku stuju. Bil Air murah, len? Tarak pun.

Teng juga turut bagi komen corak pemerintahan Najib. Dia kata 1Malaysia? maknanya ada banyak Malaysiala sebelumni? Apa ka bodoh speaker ni? Tak faham tapi wat lawak bodoh. Teng juga bagi nasihat agama pada penyokong liPAS sebelum pulang ngan KERETA MEWAH yang tunggu kat tepi pentas liPAS. Ini merupakan kehendak tuhan. DAPig dan liPAS bersatu. Takda masalah, kadang-kadang ada masalah, belum bercerai tapi nampak tak sekapal, tak sekutu, matlamat masing2 berbeza. Bila dah menang, masing2 mula bawa kepala. Awat igt DAPig nak layan kerajaan HUDUD liPAS? Mampus dia akan tentang. Hanya orang BONGOKJA YANG TAK NAMPAK!!



anakmuda : liPAS kata dia parti Islam. Tapi bulan posa, malam pertama Ramadhan dia dah tunjukn belang, ajak Teng tolong dia canang, konon nak bagi menang, agak2la..hormat sama bulan ni bulan umat Islam tenang, besok nak posa.. sudah2la taula nak menang, Igt sama Allah di masa kita senang, jangan sampai nak mati baru nak pandang....

Post a Comment