Alhamdulillah : kerana penggunaan nama Allah kita bersatu!





aku betul-betul suka, hiba....perasaan bercampur baur...kerana inilah matlamat utama aku menjadi blogger... Ohpolitik, buat yang mana penah baca blog ini, dari blog yang biasa, hingga kini, banyak berubah termasukalh bertukar nama dari anakmuda dan kini aku bergelar ghostwriter tetap bermotifkan yang satu yakni ingin melihat makhluk yang beragama Islam terutamanya jika di Malaysia ini makhluk yang bernama melayu bersatu demi membina empayar politik yang digeruni dunia.

Alhamdulillah, hari ini semua media membawa suara rakyat Malaysia yang beragama Islam untuk menentang habis-habisan penggunaan nama Allah oleh mereka yang tiada hak untuk menggunakannya. Biarla mereka dari PAS, dari PKR mahupun UMNO sendiri berdiri sama tinggi bagi menentang hak mereka yang kini jelas dicabuli dek hak samarata dan samarasa yang jelas tak sesuai dengan iklim Malaysia yang dibawa Bang Nuar.

klik di gambar untuk join!

Tentangan ini aku dapat simpulkan dalam ini... dan oleh Tun M sendiri. Aku juga sokong gerakan in dibesarkan seperti yang diusahakan oleh sipulan-sipulan ini di facebook. Jom kita ramaikan lagi group MENENTANG PENGGUNAAN NAMA ALLAH OLEH GOLONGAN BUKAN ISLAM ini yang antara lain bermatlamat untuk MENGUMPULKAN LEBIH SATU JUTA UMMAT ISLAM bagi menyuarakan tentangan secara tegas! kini group ini disertai oleh seramai lebih 24 ribu orang. mengapa tidak anda?


JOM KITA BERSAMA MENENTANG PENGGUNAAN NAMA ALLAH!!! HAK SAMARATA DAN SAMARASA BANG NUAR HARUS DIMANSUHKAN.... DIKIKIS DARI KITA....



BANG NUAR PUNYA BALA...



BANGSA KAFIR NAIK KEPALA...



SUKA ATI CUCUH API DALAM JERAMI...



AKU TAKUT 13 MEI BERULANG LAGI..

ghostwriter : TENTANG TETAP TENTANG... BIAR SAMPAI HABIS-HABIS!!!

Post a Comment