Father Khalid Samad dapat pembelaan : Zulkifli Noordin Dirujuk Kepada Lembaga Disiplin PKR


Father Khalid buat hal lagi. Terkini, Father Khalid cuba menarik perhatian umum dengan mengeluarkan kenyataan berbunyi 'Enakmen larang kalimah Allah ketinggalan zaman'. Antara lain dipercayai kenyataan ini bagi membeli hati pengundi bukan Islam. Jelas di sini Father Khalid telah mengeluarkan kenyataan yang berunsur hasutan dan menghina Sultan Selangor dan Dewan Undangan Negeri itu serta menghina umat Islam secara umumnya.

Dek kerana sedar tindakan Father Khalid Samad melampaui dari batas dan roma seorang yang waras pemikirannya, Zulkifli Noordin telah melakukan laporan polis terhadap kenyataan Father Khalid. Namun begitu, PKR yang diketuai oleh ALJUBURI telah meminta supaya si Zul ini menarik balik laporan polis yang telah dibuat. Si Zul enggan menarik laporan tersebut. Disebabkan Zul bertegas dengan laporan polis yang dibuatnya, Zul Dirujuk Kepada Lembaga Disiplin PKR.

Zulkifli bakal berhadapan dengan amaran, menggantung keahlian dan memecat keanggotaan. Dan anehnya kenyataan Father Khalid dibela dan Zul diarah tutup mulut! KENAPA? KENAPA FATHER KHALID YANG DIBELA? ADAKAH FATHER KHALID INI FIRAUN yang dimaksudkan? errmm siapa firaun dalam PR yer? Rakyat mahu tahu.. kenapa Zul kena TUTUP MULUT? Di mana ketelusan Pakatan Rakyat? Kenapa kena berahsia hal ini? Ini soal agama Islam. Mahu bermatian orang akan menentang. Tapi KENAPA FATHER KHALID yang dibela? WHY?

Post a Comment