GEMPAR!! Wakil Kerajaan MB Gila dihalau!!!


Rakyat Kedah dah makin muak dengan gelagat seorang yang bergelar Menteri Besar. Ini kerana dia ni hanya tahu mencari salah tanpa membantu rakyat yang memerlukan pertolongan dikala rumah mereka ditenggelami air bah. ada salah sikit habis semua dia tepis kononnya ini semua kerajaan dulu punya angkara.

Jesteru rakyat Kedah dah mula gelar, MB ini sebagai MB gila. Apa tidaknya, Masa perlukan undi dari rakyat, datang hari-hari bagi gula, beras dan pelbagai lagi. Ceramah fitnah itu dan ini ada saja setiap hari, bila dah jadi kerajaan, nak bagi bantuan kepada rakyat rasa macam nak mati, susah sangat nak bagi.

Dengar khabarnya ada budak yang duk ikut bontot MB Gila ni dulu naik motor cabuk, sekarang dah bawa kereta mewah dan berBANGLO BESAR. So dek kerana budi MB Gila ni, maka diarahkan budak ini supaya kejar semua kontraktor yang depa bagi projek untuk minta peruntukan berjuta-juta untuk bantu rakyat.

Maka budak suruhnya yang berkereta mewah pun minta sana sini juta-juta untuk diagihkan kepada rakyat yang undi PAS SAJA. Berkat dengan duit jutaan ringgit ini, maka pergilah wakil kerajaan puak PAS menemui rakyat di sebuah kampung yang diberi nama Kampung Kubu, Pokok Sena.

Dek kerana dah lama bengang dengan MB Gila dan kerajaan yang diterajui PAS, rakyat di Kampung Kubu telah menghalau rombongan itu dengan sumpah seranah.

Banjir dah pun surut, rumah dah pun dibersihkan, baru wakil kerajaan PAS nak datang. Kononnya nak banci bagi bantuan, last-last kena ligan dengan parang. Hah! baru padan muka korang!

Post a Comment