Ulamak India bersama 500 Ribu Umat Islam doakan AlJuburi?

Kisah berlaku di Felda Tenang dimana AlJuburi telah hadir bagi menyampaikan ceramah belas kasihan liwatnya. Dengan memulakan ceramah macam biasala kisah AlJuburi dibogel dan difitnah liwat, AlJuburi sempat memberitahu umum kepada penyokong dan jentera parti PAS yang 500 ribu atau setengah juta umat Islam di India telah mengadakan majlis bagi mendoakan Aljuburi.

Antara yang dikisahkan oleh auta pembohong serta raja drama ini ialah : 


 "Tiga malam, empat malam sudah, malam sebelum 17 hari ahad malam, 16 haribulan, Ulama' Besar India Karala, nama dia Sheikh Ustaz Ali Kutty. Dia telefon minta saya ke Mallapura. Kerana di stadium ada perhimpunan setengah juta umat Islam Diaorang buat zikir, satu malam diaorang minta saya hadir kerana diaorang nak buat sembahyang hajat khas untuk saya.............."

Apa yang menarik perhatian aku, RajaDrama ini memulakan ceramahnya dengan mengungkap kisah yang kononnya dia difitnah, kemudian menyusun selepas itu ulama' India bersama 500 ribu umat Islam (selepas itu Aljuburi kata 500 Ribu ulama' pulak yang mana satu betul ni?) kononnya akan membuat solat hajat khas untuk AlJuburi. Terfikir pula aku, kenapa di India? Apa kena mengena dengan Malaysia terutama sekali apa sangkut paut sumbangan AlJuburi untuk India sehingga dibuat solat hajat khas untuk AlJuburi?

Apa kata, cadangan akula, AlJuburi buat solat Hajat khas untuk AlJuburi di Malaysia. Kita tengok berapa juta umat Islam (Ulamak) yang akan mendoakan khas untuk AlJuburi. Dan apa kata, Sheikh AlJuburi pergi menunaikan haji. Depan Kaabah, Sheikh doakan sendiri supaya fitnah ini diberi balasan yang sewajarnya.

Cadangan terakhir aku, AlJuburi boleh tak tak payah selindung disebalik ulamak itu dan ini. Angkat Al-Quran dan bersumpah bawah AlJuburi difitnah dan tidak pernah meliwat...Ada Brand? Kalu tak brand maksudnya mudah...Selera Bontotla kau Juburi!!

Post a Comment