BERITA TERLONDEH dari Merlimau!! Jumlah Isteri Yuhaizad tidak diketahui!!




PAS telah mengumumkan Kambing Hitam yang bakal disembelih di Merlimau ini. Nama diberi adalah Yuhaizad, 38, juga merupakan timbalan yang dipertua PAS Jasin.

Pengumuman itu dibuat Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang di hadapan penyokong Pakatan Rakyat di Kampung Merlimau Pasir.

Berusia 38 tahun, Yuhaizad memiliki (Entah Diploma palsu entah tidak, tengah siasat lagi ) Diploma Tasawur Islam dari Pusat Latihan Minda Mahir (ILHAM), Selangor dan juga memperolehi Sijil Kejuruteraan Mekanikal dari Institut Kemahiran Mara, Jasin.

Beliau terlibat di dalam bidang politik sepenuh masa dan adalah anak watan Merlimau serta seorang pemimpin muda yang dikenali ramai, mesra dan mudah dikenali.

Pengalaman luas dalam badan bukan kerajaan (NGO) seperti Persatuan Belia 4B, Pertubuhan Kebajikan seperti Yayasan Amal Malaysia dan persatuan penduduk memastikan beliau menjadi aset kepada rakyat dan negeri sekiranya terpilih mewakili DUN Merlimau pada pilihan raya nanti.

Telah berkeluarga dengan dikurniakan 4 orang anak, namun apabila ditanya kepada jurucakap PAS, Berapa orang isteri, Jurucakap dan juga Juruacara pada malam ini memaklumkan kepada media entah 1, entah 2 isteri Yuhaizad ni. Pihak media yang cuba untuk mendapatkan maklumat berkenaan keluarga Yuhaizad hampa dengan jawab yuhaizad, sila tonton video yang dipasang, besok kita adakan Sidang Media. Sungguh mesra Media.

PAS juga dilihat ketandusan pemimpin, sehingga sanggup mencalonkan Yuhaizat Abdullah yang mempunyai rekod jenayah dan derhaka kepada keluarga. Diberitakan bahawa  Yuhaizad ini merupakan penderhaka, mempunyai kes polis dan tiada kerja tetap. Siap duduk kat kuaters guru di satu sekolah kat jasin ni. Dengar kata bini dia cikgu. Beli MCla lepasni. Boleh tolong kempen buat sang suami.

Kerusi DUN Merlimau kosong berikutan kematian penyandangnya Datuk Mohd Hidhir Abu Hassan, 54, dari BN pada 20 Januari lalu akibat serangan jantung.

Post a Comment