Pendedahan Konspirasi Jahat Pakatan Rakyat dalam Misi Menawan Sarawak!!


Kenapa Pakatan Rakyat melalui DAP dan Baru Bian sangat teruja dan bernafsu dengan isu tanah NCR ini? Lagak ala hero filem tamil ini dipercayai bagi mengaburi mata rakyat. Antara khidmat yang diberikan sebagai gula-gulakan rakyat adalah dengan memberikan khidmat guaman secara percuma, khidmat nasihat dan lain-lain.

Konspirasi disebalik minat membantu rakyat itu adalah sebenar bagi menjual tanah NCR itu kepada brooker cina yang banyak membantu Pakatan dalam memenangi pilihanraya negeri Sarawak. Pilihanaraya Negeri Sarawak kali ini menunjukkan bahawa PKR, DAP dan PAS begitu teruja dan berminat untuk menggantikan Kelantan, Selangor dan Pulau Pinang yang dilihat mempunyai kantung kewangan yang terhad dari segi hartanahnya.

Sarawak yang luas ini tentunya mempunya nilai yang berjuta ringgit untuk diberikan kepada brooker cina yang telah menunggu masa untuk merampas semua tanah bumiputera. Janji dimeterai untuk membolehkan Pakatan Rakyat berkuasa di Sarawak bukan hanya janji kepada rakyat, tetapi janji kepada brooker cina yang telah banyak melabur bagi membolehkan Pakatan Rakyat memerintah Sarawak.

Jika semua tanah ini Berjaya dibeli oleh brooker cina ini, maka bumiputera Sarawak akan dihalau sikit demi sedikit bagi membolehkan Sarawak dijadikan salah sebuah negeri pengganti Singapura. DAP melihat Sarawak layak dijadikkan negeri buat cina dengan memasukkan ramai cina dan menjual tanah-tanah NCR kepada cina Singapura dan cina tanah besar China. Hasrat ini terbongkar apabila DAP dilihat bijak mengaturkan buah caturnya iaitu PAS dan PKR bagi mencapai hasrat jahat mereka itu.

Setelah di Kelantan hampir semua Ladang Rakyat dijual kepada pelabur cina dari Singapura, Sarawak adalah destinasi seterusnya dalam proses menawan Malaysia dan tanah hak milik bumiputera. Bukti jelas proses jajahan secara terancang dan niat jahat ini adalah dengan berlansungnya perjumpaan Lee kuan Yu dengan semua pemimpin Pakatan Rakyat yang lalu. Dan pemimpin DAP juga dilihat hampir setiap bulan akan mengadakan perjumpaan dengan Parti PAP di Singapura bagi menggapai niat jahat ini.

Inilah yang dinamakan jajah secara terancang dalam menjadikan Malaysia Malaysian, dimana semua kaum mempunyai hak yang sama, namun ekonomi, hartanah semua dipegang oleh cina. Politik jua adalah milik cina. Apa yang tinggal disebalik itu hanyalah bumiputera yang dihalau secara halus.

Masihkah kita ingat semasa awal permulaan PAP untuk memerintah Singapura dimana cina PAP masuk kekawasan melayu dan bumiputera dengan memakai songkok dan baju melayu kononnya merekalah hero. Tapi kini, lihatlah, sampai nak azan pun tidak dibenarkan.

Cara yang sama bagi mendapatkan Singapura akan digunakan dalam mendapatkan Malaysia dan Sarawak. Tanah bumiputera akan diambil sikit demi sedikit. Parti DAP bijak meletakkan orangnya dalam Keadilan dan mempergunakan PAS dalam memperolehi suara majority bagi membolehkan mereka mentadbir Sarawak. SNAP telah diketepikan kerana tidak seiring dengan nawaitu mereka. Siapa saja yang tidak bersama maka akan dimusnahkan.

Anda yang mengundi, pilihlah untuk bumiputera terus berkuasa. Jangan biarkan anak-anak kita menjadi pelarian di Negara sendiri. Undi Pakatan Rakyat haruslah dihindari!!

Post a Comment