BERSIN 2.0 untuk ANWARMASIN!!!


Sana sini aku pi minggu ni semua sibuk bercakap pasal isu BERSIN 2.0 yang akan dianjurkan oleh puak Pakatan Haram yang tak henti-henti mahu menghuru-harakan negara ini. Baik Ambigok dan Anwarmasin sekali pun semua menjadi buah mulut. Namun apa yang menarik disebalik BERSIN 2.0 dan tarik keramat 9 Julai?

- Himpunan BERSIN 2.0 ini menyerupai demontrasi jalanan yang berjaya dilakukan di Yaman, Sudan dan banyak lagi negara yang bergolak dan huru-hara kerna dikatakan modus operandinya sama. 
- Tarikh keramat yang dipilih sama ada sengaja atau tidak, ianya berdekatan dengan tarikh final bola sepak yang menemukan Kelantan dengan Sabah pada 6 Julai 2011 yakni hari rabu. Pastinya Nik Ajis, Guru Selipar akan memberikan cuti umum walaupun Kelantan kecundang lagi pada 7 Julai 2011 yakni hari Khamis. Jumaat memang merupakan cuti umum yakni 8 Julai 2011. Dan 9 Julai 2011 Pastinya Puak PAS Kelantan akan memenuhi bandar KL untuk sertai BERSIN 2.0. 
- Bagi pihak yang berkuasa pastinya BERSIN 2.0 ini perlu dihalang. Dan bagi pihak mereka yang terdetik mahu sertai BERSIN 2.0, fikir kembali. Elak sertai atau terima hakikat untuk dikenakan tidakan tegas. 
-Merupakan talian hayat AnwarMasin yang sudah semakin terdesak dengan kes liwatnya yang masih belum mendapat hukuman yang setimpal. (Dah makin dekat dengan hukuman makin menjadi paluk perangai demo AnwarMasin nie) 
- Cuba kira berapa ramai golongan DAPig yang sertai BERSIN 2.0 ni? PAStinya yang ramai dugong Melayu yang bodoh dan tidak sayangkan tanah air sendiri.

GHOSTWRITER : "AnwarMasin ni memang tidak henti menghuru harakan negara. Banyak dah mula bersungut, ini semua salah siapa? Ada juga yang menyalahkan Mantan PM Tun Abdullah. Kerana bagi mereka, PakLah adalah seorang pemimpin negara yang baik, namun beliau bukan politician."

Post a Comment