Cacai dan Pemimpin PR Sentap dengan Video Bangkang dari Longkang!!

hahaha... Takde pun dia sebut Pakatan Rakyat, Takdepon bendera PAS, PKR mahupun DAP. Tetapi terasa, sentap asal? Nak ke Putrajaya ke? Hahaha.... Betul ke terkena atas batang hidung? Hahaha...

Nah ni Videonya :

video

Dan ini Blog cacai yang aku maksudkan..hehe :



Ayat tew yang buat aku tak tahan nak GELAK BESAR.. hahaha!!

Dua pelawak ini mempermainkan menifesto politik.Kita tidak tuduh manifesto sesiapa, tetapi rasa-rasanya cuba mengutuk manifesto Pakatan kot...kalau macam itu, jika ada sesiapa yang terasa elok juga kita menghantar mesej jelas kerana yang menentukan siapa pelawak sekarang ini adalah atas sokongan rakyat tanpa fahaman kepartian.hiburan tetap hiburan, tetapi kalau lawak bodo cam ni rasanya tak lawak tu....fikir-fikirkan lah wahai rakyat....

Post a Comment