Talian Hayat @anwaribrahim dah sampai!! 100Ribu sambut Kepulangan Pahlawan PRU13 Pakatan semalam!!


P Balasubramaniam berkata kepulangannya ke tanahair adalah kerana mahu bersama-sama rakyat Malaysia lakukan perubahan untuk menukar kerajaan yang dianggapnya sebagai korup pada Pilihanraya 2013 yang dijangka tidak lama lagi.

Balasubramaniam dikatakan merupakan salah seorang saksi dalam kes pembunuhan model Mongolia Altantunyaa Shaariibuu pada 2008 dan mencetus kontroversi selepas menukar Pengakuan Bersumpah (SD) sehari selepas membuat pengakuan yang pertama dan LARI KE INDIA.


HAHAHA.. Talian Hayat Pakatan Rakyat sudah sampai. Lamanya kesni berlarutan. Hari ini, sempena menghadapi pilihanraya umum ke 13, Bala dilihat sebagai orang yang paling berkredibiliti bagi bersama lori 40 tan pakatan rakyat yang dilancarkan masing-masing oleh DAP, PKR dan PAS. (satu parti satu lori lengkap pentas fitnah). Kosnya disini.

Tindakan ini dilihat tindakan terdesak Anwar dan dijangkakan akan ada lagi beberapa talian lain akan menyusul dalam waktu terdekat ini bagi mengukuhkan dakwaan Perdana Menteri Terlibat dengan pembunuhan Altantuya.

Peliknya kenapa perlu lari sebelum ini? Kenapa pulang seperti sudah mendapat UMPAN yang sangat besar. Berapa BangNon bayar? Ke dah tak syok duk India? Nak kerakyatan India ke? Pulang terus ulas pasal Rasuah, kurap sana sini, mana dia bukti PM terlibat? ERrr.... Nak tutup Isu BangNon terlibat dengan isu Lahad Datu ker? keh keh keh..

AlKisah Kecohla PRU nanti... BangNon bawa pulang pelarian India...haha..

Post a Comment