Bangsawan PR Semakin TERDESAK : SUDAH HABIS MODAL?

Bangsawan PR sejak 9 Mac 2013 mula memainkan berita kononnya Kerajaan Najib kini merupakan kerajaan tanpa mandat rakyat. Najib diletakkan sebagai masih ragu-ragu untuk mengumumkan tarikh piliharaya. Sebelum ini Kerajaan Selangor yang dipimpin oleh golongan Bangsawan PR ini pernah gertak kononnya Selangor nak bubar DUN, namun hanya sekadar gertak. Tanpa tindakan pun.

Bagi aku, segalanya ada sebab dan kaitan. Antaranya bermula dengan kepulangan pesakit jantung PI Bala dengan bayaran RM700,000 dan diharapkan dapat membuka mata mahkamah rakyat agar mempercayai kes Altantuya, Najib Razak terlibat.

Sejurus dilihat macam sejuk jer, kurang mendapat sambutan, Bangsawan PR sekali lagi membuat tindakan yang mampu menarik mata Malaysia dan seluruh Dunia kononnya kerajaan kini tidak lemah dan tidak mampu menjaga keselamatan negara pada tarikh yang golongan ini sendiri menjangkakan bahawa PM akan mengumumkan Tarikh Pilihanraya. Maka dimulakan operasi di Lahad Datu.

Cobaan untuk sabotaj PRU GAGAL. Belum pun isu Pencerobohan Lahad Datu selesai, oleh kerana pendedahan demi pendedahan banyak membuktikan bahawa Ketua Golongan Bangsawan ini terlibat secara langsung antaranya yang dapat aku sebut disini termasuklah Lagu tanya sama Najib, Gambar-gambar Anwar bersama NurMisuari, Pendedahan Media Filipina, pengakuan oleh orang Tausug dan juga pendedahan oleh Wikileaks yang terkini memang nama Anwar juga diletakkan sebagai orang yang terlibat. 

TERKINI.. Timbul pula isu Bapa Saiful U-Turn. Adakah ini semua kebetulan? Atau ada petualang disebaliknya?


Post a Comment