[ #PRU13 #GE ] Allahhuakbar!! Innalillah!! Al-Fatihah!! Jurukamera RTM MATI diBUNUH PENYOKONG PAS?? #IniKaliLah #BetterNation #PakatanHarapanRakyat

Allahhuakbar !! Innalillah !! Al-Fatihah !

Gambar hiasan

Seoarang jurukamera RTM Kelantan, Muhamad Yaakob, 61, meninggal dunia di Gua Musang malam tadi selepas dipukul beberapa penyokong PAS di hadapan pondok milik parti pembangkang berkenaan dipercayai PAS.

Menurut sumber, berlaku insiden pukul memukul selepas Muhammad dikatakan meminta seorang penyokong PAS mengalihkan kereta mereka di depan rumah beliau yang didapati menghalang laluan kenderaannya.

Selepas dipukul, Muhammad kembali ke rumah dan pada kira-kira 1.15 pagi, beliau mengadu sakita dada dan kemudian tidak sedarkan diri. Beliau meninggal tidak lama selepas itu.

Mengikut Amalan syiah dalam PAS adalah halal membunuh sesama Islam bagi menegakkan Syiah di Malaysia. Adakah PRU13 ini akan membawakan penegakkan Syiah PAS di Malaysia? 

Sementara itu, terkini juga dari Kelantan Imam dan Bilal bertumbuk kerana taksub berpolitik dalam masjid.

Kesahihan dan maklumat lanjut akan menyusul lewat petang nanti. Jangan ada yang tak percaya pulak, bahawa PAS memang jahat.


Post a Comment