[ #PRU13 #GE ] ANWAR SUDAH HIDU KEKALAHAN BESAR PR RANCANG KEKECOHAN PADA MALAM KEPUTUSAN #PRU13




Apa maksud Anwar Ibrahim AKAN TIMBUL KEKECOHAN jika pembangkang MENANG TIPISpada pilihanraya umum kali ini ? ...

Adakah beliau sudah MERANCANG dari awal-awal lagi untuk melakukan RUSUHAN jikaKEPUTUSAN yang dilakukan oleh RAKYAT berpihak kepada Barisan Nasional. 

Bukankah ini satu bentuk UGUTAN PALING NYATA DAN JELAS keluar dari mulut beliau,selaku Ketua Pembangkang dan Ketua Umum PKR. 

Dimanakah letaknya RASIONAL pemikiran seorang pemimpin politik yang dianggap 'senior' ini mahu MENGANCAM KESELAMATAN NEGARA dan RAKYAT, semata-mata tidak mahu menerima kekalahan setelah diumumkan keputusan pilihanraya umum kelak.

BAPA PELIWAT NEGARA ...

Mungkinkah beliau sudah melihat KEKALAHAN yang jelas di depan mata akibat pembangkang mula BERTEMPUR SESAMA SENDIRI dalam merebut kerusi yang dipertandingkan.

CUKUP NYATA seluruh negara menyaksikan KETIDAKSEPAKATAN DAP-PKR-PAS dalam menyelesaikan isu pengagihan kerusi, walaupun seringkali melakonkan adegan persefahaman erat dihadapan ahli dan penyokong parti masing-masing.

Perlukah pihak berkuasa HANYA MEMBIARKAN Anwar Ibrahim terlepas kali ini dengan BENTUK UGUTAN yang ditujukan kepada RAKYAT khususnya.

Nak pejam mata lagi kah terhadap PENGKHIANAT ini ...

SUMBER : mediawangsamaju

Post a Comment