[ApaKeJadahnya] Anwar Serah Petisyen #PRU13 kepada Obama?

Ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata Pakatan Rakyat akan menyerahkan bukti mengenai penipuan yang didakwanya berlaku dalam pilihan raya umum 5 Mei lalu kepada Presiden Amerika Syarikat Barack Obama. 
Berucap dalam Himpunan 'Black 505' di Kuantan malam tadi, Anwar berkata Pakatan mahu kuasa besar itu menjawab mengenai kemenangan BN yang didakwanya turut disumbangkan oleh pengundi bukan warganegara Malaysia.  
"Oh, katanya tadi Obama telefon kepada Datuk Seri Najib. Tak apa, tak ada masalah. Tapi saya nak beritahu kepada Presiden Obama... Amerika pun lancar perang di Iraq, untuk apa? Untuk demokrasi di Iraq. 
"Saya nak beritahu kepada Amerika, kita akan beri bukti penipuan dan (kita) nak tengok kamu akan kata apa. Malaysia ini dimenangi oleh Umno pada pilihan raya baru-baru ini, bukan sahaja dengan undi rakyat Malaysia, tapi undi Banglasia," kata Anwar.

APEKEJADAHNYAGILOBABI nak serah PETISYEN PRU-13 pada US (OBAMA)?...
sedangkan OBAMA baru sahaja mengiktiraf dan memuji keberkesanan demokrasi MALAYSIA!... sebenarnya saja nak cucuk OBAMA dengan YAHUDI dan ISRAEL di US untuk berpihak pada BAPA PELIWAT NEGARA kan?.... DEMOKRASI ALA PELIWAT!!! 

Post a Comment