TERKINI!! Cacai Pakatan Ranjang Sudah Pandai Makan BABI? WOW!


Mungkin bagi mereka ianya adalah perkara biasa tetapi bagi kita ianya amat menjijikkan malah menyimpang dari pegangan agama Islam itu sendiri.Apakah anak-anak muda yang celupar ini masih Islam atau hanya mengaku Islam ?

Gambar di atas merupakan salah satu daripada gambar yang di muatnaik oleh seorang pemegang akaun facebook bernama Komrad Haizal.Melihat kepada komen yang dinyatakan jelas mereka sedang mempermain-mainkan agama Islam itu sendiri.



Apakah motif anak muda ini mengeluarkan kenyataan dan gambar tersebut ? Jawapanya mudah , anak-anak muda ini hanyut dan rosak kerana nilai politik yang di terapkan kepada mereka jauh menyimpang dari apa yang sepatutnya.

MMI rasa soal hukum halal haram sudah tidak lagi menjadi perkara utama kepada anak-anak muda ini dan mereka juga adalah sebahagian daripada macai-macai yang membantu kempen-kempen serta demontrasi jalananan yang dianjurkan oleh pihak pembangkang atau mereka yang pro kepada pembangkang.

Selain dari itu mereka juga turut menjadi ancaman kepada kestabilan negara apabila gerakan dan aktiviti yang dijalankan lebih kepada mengagungkan perjuangan KOMUNIS !!

Rasanya gambar di bawah boleh memberikan sedikit pencerahan kepada anda ..



Apa yang MMI boleh katakan BAHAYA ! dan pihak berkuasa perlu segera memantau dan ambil tindakan yang bersesuaian.

Rasanya tak perlu MMI ulas panjang lebar , ampa semua boleh melihat sendiri di akaun facebook Komrad Haizal


Lihatlah bendera apa yang di pegangnya ...Sory MMI tak kasi link , kalau ampa nak buat lawatan sambil belajar cari sendiri di akaun facebook masing-masing. 

MMI

Post a Comment