AnwarIbrahim : Dulu Kenduq Sekarang Dah Cekang #MalaysiaNews

Anwar sekarangAnwar dulu
Selepas sepurnama menghilangkan diri dan Malaysia aman harmoni, Anwar Ibrahim kembali menemui rakyat. Kemunculan terkini bukanlah seperti Anwar dulu. Lihat sajalah raut wajahnya. Banyak juga blog-blog yang membuat spekulasi tentang wajah terkini Anwar yang digambarkan agak montok, tegang dan cekang.



Apa yang menarik, Jadual bangNon pada 22 September ini dijangkakan akan berjumpa student Malaysia yang belajar di New York. Setakat masa aku sedang updated blog ini, telah 176 pelajar dan rakyat Malaysia menyatakan keinginan untuk berjumpa bintang pemimpin paling cekang kulitnya ini. Tempat untuk diadakan perjumpaan juga di SPONSOR oleh Columbia University Southern Asian League.


Ermm.... Apa kaitannya wajah baru ini dengan dialog BangNon bersama pelajar di sana? Adakah ini daya penarik kononnya BangNonlah pemimpin baru yang fresh bergetah lagi gantang untuk menggalas tugas sebagai Pemimpin Negara? 


Datuk Seri Anwar Ibrahim tiba untuk memberi keterangan di hadapan RCI mengenai pendatang asing di Sabah. Gambar The Malaysian Insider oleh Zainal Abd Halim, 19 September, 2013.
Cekang tak kulit BangNon?

Post a Comment