@NajibRazak : TEMBELANG PEMANDU TERBUKA LAGI! #MalaysiaNews #BeritaMalaysia

Anthony Tan Cucu Pengasas Tan Chong Motors
(keluarga ke- 11 Terkaya di Malaysia)
Dikhabarkansejak Pemandu membuka makmalnya, semakin kerajaan ini dicinabengkan, terdahulu YTL dapat kontrak Kementerian Pendidikan berjumlah RM9 billion untuk pemasangan jalur lebar, Pelantar Pembelajaran Maya (VLE) dan pembekalan komputer riba Chromebook di bawah skim ’1Student, 1Device’.



Difahamkan baru-baru ini MyTeksi mendapat geran kerajaan sebanyak RM1.2 juta dari Yayasan 1Malaysia. Walhal jika diperhatikan hampir 95% pekerja syarikat terdiri daripada kaum cina yang fanatik DAP.

MyTeksi yang dimiliki oleh Anthony Tan (gambar) cucu pengasas Tan Chong Motors iaitu keluarga ke-11 terkaya di Malaysia khabarnya mendapat sokongan penuh PEMANDU malah PM sendiri ghairah mempromosikan MyTeksi di laman Twitternya sekaligus memberikan promosi secara percuma kepada syarikat tersebut. 

Menurut sumber dalaman MyTeksi sendiri, Ketua Jurutera syarikat tersebut yang bernama Fadrizul merupakan penyokong tegar 505 yang sering memburuk-burukkan UMNO termasuk DS Najib Tun Razak.

Apa sudah jadi wahai PEMANDU...?

Tahukah PEMANDU bahawa di Malaysia masih terdapat syarikat teksi milik anak Melayu yang dilancarkan lebih awal dari MyTeksi malah merupakan pemenang anugerah MSC Malaysia APICTA Awards 2013 and Top 10 Best Apps in Asia iaitu TaxiMonger.

Nizran Nordin CEO TaxiMonger 
syarikat majoriti milik Bumiputera!
Saya dimaklumkan tanpa bantuan kerajaan TaxiMonger telah berjaya mendaftarkan lebih 600 teksi dan lebih 2,000 buah teksi berjaya didaftarkan melalui rakan kerjasama. Kenapa syarikat teksi milik bumiputera dipinggirkan dan syarikat milik anak billionair diberikan pelbagai keistimewaan kerajaan?

TaxiMonger dilancarkan pada April 2013 sebelum perlancaran MyTeksi dilancarkan iaitu pada Jun 2013 - kenapa hanya MyTeksi diberikan keistimewaan dan bantuan?

Sumber YY

PEMANDU MAKMAL PELINGKUP EKONOMI ORANG MELAYU

Post a Comment