SYIAH: Mat Sabu dicabar kecam Rafidhah pengkafir sahabat nabi dan cerca Khomeini


SYIAH:

Isu mat sabu syiah ini bukan perkara baru. Ia dah berlegar seawal tahun 90an lagi. Masa tu saya masih bertamrin di Markaz Pas Taman Melewar. Org2 PAS sendiri mengatakan mat sabu ini ada 'terpalit' syiah. Mat sabu tak pernah nafi selama ini. Malah dia berikan jawapan2 yg ambiguous bila ditanya. 

Cthnya spt ini, kalau kita tanya seseorang, adakah kamu Kristian? Seorang Muslim yg sejati akan terus menjawab,"tidak, saya seorang Muslim, Alhamdulillah". Muslim itu tidak akan menjawab, "soalan itu tak relevan. Jgn timbulkan perpecahan sesama agama, semua agama adalah baik, jaga sensitiviti kaum kristian etc". 

Itu cth2 cara mat sabu menangkis persoalan selama ini. Dalam akidah syiah, ia dipanggil TAQIYYAH. Kesyiahan mat sabu jelas tergambar dari penulisan dan ucapan2nya yg mengkagumi syiah pengkafir sahabat nabi ini. 

Jika seseorang itu mengatakan ibu kita itu pelacur, apakah kita akan kata org itu mulia, mengkagumi org tersebut dan mengatakan bahawa dialah tokoh yg dipuja dan sumber inspirasi selama ini? Amat lucu. Inilah yg dilakukan mat sabu. Dia memuja muji Khomeini laknatullah alaik, yg mengkafirkan para sahabat dan mengatakan ibu kita, Ummul Mukminin Aisyah Radiallahu anha sebagai pelacur! Apakah kita akan berdiam diri dgn org yg mengatakan ibu kita ini pelacur?

Bila dah tersepit dgn KDN mcm sekarang, barulah tercirit dan terdesak buat kenyataan dia ahli sunnah. INI TAQIYYAH!

Baik, kita cabar Mat Sabu, cuba kecam, cerca dan maki syiah Rafidhah pengkafir sahabat nabi, cerca Khomeini dan kata Khomeini ni laknatullah, maki hamun sikit syiah Syria yg membunuh ahli sunnah di sana! Berani buat? Sampai mampus pun dia takkan buat.

Come on la Mat Sabu, hari2 maki hamun UMNO, maki hamun bini org mcm betina jealous, takkan tak berani cela dan maki syiah?

Ulama sunnah, sikitpun takkan reserve utk cela syiah.

Dgn siapa hg nak kencing mat sabu oi??

Ulasan seorang bekas ahli PAS yang kini sudah insaf


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone