JOM LEPAK MINUM #AIRLOMBONG DI #NegeriMaju #Selangor #MalaysiaNews


Inilah hakikat yang pahit untuk ditelan, NEGERI KAYA, MINUM AIR LOMBONG. Tahniah dan syabas kepada rakyat selangor yang HIDUP dinaungi kerajaan Pakatan Rakyat Selangor kerana bakal minum, mandi, membasuh dan menggunakan AIR LOMBONG sebagai sumber penyambung kehidupan. Mungkin selepas ini generasi yang bakal lahir lebih bijak, pandai dan intelek selepas meminum air lombong bekas tempat lembu mati, indon buang air besar, tempat buangan SAMPAH dan air kumbahan mengalir.
 
 
DALAM soal air di Selangor ini, Khalid sudah cukup banyak membohong kepada rakyat Selangor, ini semua orang tahu dan bersepah bukti nak ditunjukkan – kalau ada yang cukup bodoh mintak.

KALAU masih ingat 4 tahun lepas bila Khalid kutip entah ‘pakar’ dari lubang mana untuk beri keyakinan bahawa krisis air di Selangor tidak akan berlaku sehingga 2019. Baca bukti berikut dalam akhbar online terkemuka yang telus dan tidak pernah berbohong.
 
air-cukup-hingga-2019-khalid-1
 
Ironinya, hari ini Khalid mengesahkan pula kandungan air lombong di Selangor selamat untuk dimasukkan ke dalam sungai dan kemudiannya diproses untuk menjadi air minum. Adakah pakar ini orang yang sama mengesahkan krisis air di Selangor tidak akan berlaku hanya sehingga 2019?  Kalau itulah pakarnya, rakyat Selangor boleh bersiap sedia untuk mati akibat kanser, dah nama pun lombong, banyak kandungan logam berat dalam air tersebut... SEKARANG sudah terbukti pakar tersebut tidak berguna sama sekali, dan hanya menggunaksn ‘kepakarannya’ untuk menyokong motif politik pembangkang.

Post a Comment