LGE DESAK tiga orang Menteri Kabinet baru BANTAH HUDUD

 
Kwong Wah Yit Poh, 30 JUN 2014, halaman A10,


Kuasa tokong DAP hanya didalam pakatan,namun tokong kesayangan khawarij Pas ini cuba meluaskan kuasa dan pengaruh hingga didalam BN.

Ada juga kalangan pemimpin BN yang berimankan tokong ini apabila mereka senada dengan pelbagai isu.

Tokong DAP ini juga amat sensitif dengan kepala lembu tetapi tidak sensitif apabila menegur Majis Agama islam..tokong ini juga bebas mahukan nama Allah digunakan didalam Bible.. tokong punya kuasa beb..sapa berani tegur.. tokong punya kuasa kepala lembu diutamakan..

Adalah disarankan jika mana mana pemimpin BN yang mahu bertuhankan Guan Eng adalah lebih baik keluar dari BN seberapa segera agar mudah kami blogger2 buat kerja..

Setiausaha Agung DAP itu menggesa tiga orang Menteri Kabinet yg baru dari MCA dan PGRM supaya menggunakan kesempatan dari Mesyuarat Kabinet pada hari Rabu ini untuk menyatakan pendirian mereka yg tegas untuk menolak perlaksanaan hukum hudud di negara ini.

Dalam masa yg sama, mereka juga digesa untuk mendesak Datuk Seri Dr.Ahmad Zahid Hamidi – Menteri Dalam Negeri membuat permohonan maaf secara terbuka atas kenyataannya yg mendakwa RSN Rayer layak menerima balasan ekoran insiden kepala lembu diletakkan di depan rumahnya.

Katanya, walaupun MCA dan PGRM lantang mengkritik kenyataan Datuk Seri Dr.Ahmad Zahid tetapi tiada mana mana Menteri dari MCA atau PGRM yg berani mendesak beliau untuk memohon maaf kepada RSN Rayer.

Post a Comment