Rahsia pemberian tanah PAS kepada cina di Perak

anakmuda mahu menarik perhatian anda semua yang bergelar anak melayu. Umum mengetahui, yang kita telahpun berjaya mendapatkan kemerdekaan pada tanggal 31 Ogos 1957. Kita sekarang sedang mengacapi kemerdekaan yang kita telah usahakan dulu. Tapi tahukah anda? Malaysia kini sedang diratahi bangsa melayu sendiri yang entah sedar atau tidak memberi satu kawasan yang luas buat cina untuk membina satu empayar di Perak. Rasional pembinaan sekolah untuk cina hanya logik pada kadar 20 ekar sahaja. Tapi PAS bagi 1000 ekar bersamaan satu kawasan parlimen. Nak tahu kenapa anakmuda bangkitkan perkara ini?
Wahai Melayu... Cina kini dah kuasai ekonomi malaysia, kita hanya ada kuasa politik yang umum tahu tak kuat mana. Kita juga dilindungi oleh Kontrak sosial dibawah akta 153 Hak Keistimewaan orang melayu. Dan tahukah anda wahai melayu? Akta yang tertakluk dalam perlembagaan Malaysia ini boleh diubah jika 2 per 3 dari suara di Dewan Rakyat Parlimen Malaysia adalah suara jajahan terbaru cina yang memperkudakan PAS dan menggunakan DSAI sebagai topeng untuk bina kerajaan mereka. DSAI mahupun PAS sedar perkara ini, tak payah pening kepala pikir, biar anakmuda sedarkan anda.
Jika Najib adalah PM terakhir selepas PRU 13, dan PAS, PKR, DAP menubuhkan kerajaannya... Apa implikasinya? Katakan PAS diberi mandat jadi ketua, maka Nik Azizlah PM, dan konfremla sekutunya pun nak jadi menteri. Tup tup, DAP jadi Menteri Dalam Negeri? Agaknya apa akan jadi dengan Malaysia? Tahukah anda? Negara kini ada 600,000 yang masih pending permohonan cina dan india untuk menjadi warga Malaysia, agaknya DAP luluskan tak? boleh buat brapa kawasan Parlimen lagi? Masa ni, agaknya sapa yang minoriti?
Fikirkanla wahai melayu, kita bakal dijajah seperti Singapura, NAK? Melayu Pulau Pinang? Apa nasib mereka? Masjid dah tak dibenarkan Azan lagi? Adakah ini KeADILan yang sebenar yang kita cari? Atau teknik jajahan moden bagi membuta tuli hak kita sebagai orang melayu? Kita bagi Jus Soli kepada mereka, lepas tew kita tdo.... Nasib kita sapa nak bela? Diri kita sendiri.. BANGUNLAH MELAYU.

Post a Comment