Anwar MEMANG "Pengkhianat dan Pengecut"


BUKTI BEKAS Timbalan Perdana Menteri, Anwar Ibrahim MEMANG Pengkhianat dan Pengecut :




  1. Rusuhan pelajar semasa Peristiwa Baling -MELARIKAN DIRI dengan VW-nya apabila menyedari kehadiran FRU. ( Disahkan oleh salah seorang rakan seperjuangannya di UM dahulu dan ramai lagi saksi)


  2. Reformasi 1998- MENGHILANGKAN DIRI selepas membuat provokasi di Masjid Negara selepas menyedari kehadiran FRU. SEBAB ITU BELIAU TIDAK PERNAH DITAHAN SEMASA REFORMASI BERLAKU MELAINKAN ATAS KESALAHAN SALAH LAKU SEKS LIWAT!!! YANG DITAHAN SEMUA ORANG SURUHAN DAN RAKYAT YANG TERTIPU!!


  3. MELARIKAN DIRI ke Kedutaan Jerman selepas dibebaskan kononnya nak dapatkan rawatan sakit belakang. Beliau takut untuk menerima rawatan di Malaysia sebab takut dianiaya. Sesungguhnya menuduh yang beliau diracuni. SIAPA YANG ANIAYA SIAPA?


  4. LARI DAN BERSEMBUNYI di Kedutaan Turki apabila mendapat tahu Saiful membuat laporan polis kerana diliwat, dengan alasan takut ancaman dibunuh.


  5. TAKUT BERMUBAHALAH (Bersumpah atas nama Allah) untuk membuktikan kebenaran bahawa laporan Saiful palsu dan dirinya tidak bersalah. KALAU TIDAK BERSALAH, BUAT APA TAKUT BERSUMPAH?


  6. TAKUT MEMBERI KETERANGAN kepada pihak polis berhubungan dengan KES LIWATNYA SEHINGGA POLIS TERPAKSA MENAHANNYA.


  7. TAKUT DIAMBIL SAMPEL DNA dengan memberikan pelbagai alasan. HAI, TAK BERSALAH BUAT APA NAK TAKUT? BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA SALAH. DSAI! TANGGUH JANGAN TAK TANGGUH!!!

Post a Comment