Grand Finale PAS Bagan Pinang : MENIPU RAKYAT & RASUAH Dodol

Nah!! PAS halalkan RASUAH dodol untuk membeli UNDI Rakyat Bagan Pinang!!



Pakatan Rakyat menipu rakyat Bagan Pinang kononnya ada DEBAT TERBUKA malam ni.




Bagan Pinang : Fitnah dan penipuan terakhir PAKATAN RAKYAT mula menular di Bagan Pinang. Dengan mengedar jemputan DEBAT TERBUKA anjuran Angkatan Muda Keadilan Malaysia, Parti Isle menghalalkan penipuan PKR kononnya DSAi akan berdebat dengan TPM bertajuk "Siapa Pengkhianat Melayu" di Markas Besar DAP, Batu 9, Jalan Pantai, PD.


Kaedah menipu rakyat Bagan Pinang ini adalah Grand Finale Pakatan Rakyat bagi meraih sokongan terakhir. anakmuda pasti malam ini dan besok, DSAI akan menjerit kata TPM takut nak DEBAT TERBUKA dengan dia.. FITNAH REKAAN ini telah tersebar seluruh DUN Bagan Pinang. Kalu nak menipu pun, agak-agakla.. Buat Angkatan Muda Keadilan, kalu nak sangat DEBAT TERBUKA dengan TPM.. Anjurla betol-betol, takyah menipu... PAS pulak yang ngaku Isle, HUDUD sesangat, halalkan fitnah dan berita songsang PKR, macam kes songsang DSAi, Halal jer depan mata PAS.


Takat menipu dengan edaran DEBAT TERBUKA PALSU tak cukup, siap rasuah dodol lagi...yang silap tew, puak PAS salah bagi dodol... Terbagi kat anakmuda... anakmuda ni kira macam PAS juga la... Apa dia bagi ambil, Pangkah belum tentu PAS punya..hahahah... TERDESAK sangat ker nak beli rakyat Bagan Pinang dengan DODOL?


apa kata anakmuda?
Parti Isle pun pandai menipu gak..janji menang di Bagan Pinang.... TAKBIR!!!!

Post a Comment