KES JUBUR - TANGGUH JANGAN TAK TANGGUH : TBH - Cara dibunuh DSAI SUKA!


Pakar forensic dari Thailand, Dr Pornthip Rojanasunan, memberikan keterangan yang mengejutkan dalam inkues kematian Teoh Beng Hock hari ini apabila berkata, tengkorak kepalanya pecah bukan kerana jatuh tetapi kerana pukulan kuat.

Tanda bulatan merah pada tengkuknya pula bagi beliau adalah akibat dari dicekik dengan menggunakan tangan dan ia adalah kesan jari pada tengkuk mangsa.


Bagi beliau, Beng Hock jatuh ke atas lantai di tingkat bawah tempat mayatnya ditemui dalam keadaan tidak sedarkan diri.


Dia juga berkata, kesan luka pada anus (dubur) mangsa juga akibat dari kemasukan objek keras sebelum beliau jatuh.


Kalu kita baca yang dimerahkan tew macam DSAI jer punya cara.. hahahha... Apapun dapat kita simpulkan di sini si TBH memang dibunuh.. tapi siapa yang bunuh? Biarkan pihak berkuasa menyiasat lagi... Apapun ini bukan kisah politik seperti yang dikisahkan oleh pembangkang.. Kononnya si TBH dibunuh oleh SPRM.. Pegawai Kerajaan bukan PEMBUNUH.. Tapi yang bunuh ialah politik kotor pembangkang... Tuduhan tanpa bukti.. Menyibuk siasatan Polis.. Kalu terer sangat suruhla UNIT AMAL siasatkan... Lepas ni bolehla cari kesalahan DAP pula.. DAP senyap jer... PKR dan PAS pula yang menyibuk jaja cerita kempen politik kononnya kerajaan kejam dan sebagainya... MENGARUT! MERAPU! MEROYAN HENDAK KUASA POLITIK! KONONYA SUARA RAKYAT! HAKIKATNYA UNTUK KEPENTINGAN PERIBADI...

Post a Comment