Nik Aziz Mahu Mengemas Rumahnya Yang Dah BERABUK!!


Nik Aziz nekad mahu bersihkan PAS dari habuk kumpulan PRO Kerajaan Perpaduan UMNO Barisan Nsional melalui EGMnya yang tersendiri. Selepas melihat MCA, UMNO dan PKR buat kemaskini dalam rumah masing-masing, Nik Aziz pun sedar yang dia pun patut buat pada PAS. Malangnya, Pemimpin PAS yang lain masih dalam dilema. Takut kot-kot kena cantas. Maklumla, belum kaya raya lagi dah kena buang. Nak naik bukannya senang. Baru naik sat dah kena cantas.

Nik Aziz turut menamakan tiga pemimpin bermasalah dalam PAS yang patut dipecat di dalam blognya. (Hai takkan 3 ekor ni jer? bukan smua dalam PAS memang bermasalah ker?) Antaranya termasuklah Timbalan Presiden PAS, Nasha Mat Isa, Setiausaha Agong, Mustafa Ali dan Pesuruhjaya PAS Selangor, Hassan Ali. Malangnya si Hassan Ali dah bau pemecatannya awai2, so dia dan PAS selangor pun tolak EGM cadangan Nik Aziz ni.

Tambah Nik Aziz, PAS kini menghadapi masalah kepimpinan dan berasakan perlu diberi sentuhan baru. HAI! BARU NAK NAIK DAH ADA MASALAH KER? MACAMNA NAK TERAJU NEGARA? ORANG LEN BUAT EGM, BARU NAK IKUT BONTOT ORANG? HAI, KENAPA NI? PAS DALAM DILEMA NAK KALAH DI PRU13 KE?

Post a Comment