PAS nak tentera daftar sebagai undi biasa pulak...




anakmuda heran betol dengan puak PAS ni.. KALAH TETAP KALAH... ni tak habis-habis lagi duk jaja kemaluan kekalahan besor di Bagan Pinang.. Apa wakil rakyat dia takdak kerja lain ka selain duk cari kesalahan orang? Tunaikanla tanggungjawab sebagai wakil rakyat dulu...Barula boleh sibuk nak selak kain orang.


Bab undi Pos di Bagan Pinang yang dikatakan sebagai talian hayat UMNO, anakmuda tengok, PAS pun dapat undi 601 dari undi pos... Bab kata tentera takda saluran untuk sampaikan matlumat berunsur fitnah daripada Pakatan Rakyat, rasanya tak jadi masalah BESAR!!! Sebab Pakatan rakyat ada buka banyak pusat fitnahnya siap dengan pasar malam barang-barang fitnah, gerai-gerai kecil penuh disetiap kawasan ceramah dan markasnya.. Dan Polis serta tentera yang undi pos pun gi dgr ceramah, sama ada secara suka-suka atau bertugas risikan bagi mengetahui apa fitnah dan anasir jahat puak PAS sampaikan.. Sama ada terdapat unsur yang mengganggu gugat keselamatan negara atau tidak jer..


Kalu takda undi pos pun, anakmuda lihat UMNO Barisan Nasional tetap menang di Bagan Pinang. Apa taknya semua Peti Undi di Bagan Pinang BN menang... BN menang 5435 tolak undi pos 3521 sama dengan 1914 undi biasa. Adakah 1914 undi ini tidak dapat maklumat berkenaan dengan FITNAH PEMBANGKANG ITU? DAN DARI UNDI POS, PAS DAPAT 601 UNDI.. MANA DAPAT 601 UNDI NI? BUKAN TENTERA YANG BAGI? MANA TENTERA NI DAPAT MAKLUMAT HASIL KEMPEN PAS? JANGAN LA BUAT TOMAHAN MACAM-MACAM WAHAI PAS DAN PAKATAN RAKYAT, KALU DSAI KATA LAWAN TETAP LAWAN... ANAKMUDA KATA KALAH TETAP KALAH.. TERIMALAH KEKALAHAN DEMI KEKALAHAN LEPAS NI.. RAKYAT DAH BOSAN DENGAN AGENDA PEMBANGKANG YANG HANYA PANDAI CARI SALAH.. KAWASAN SENDIRI TAK TERJAGA PUN!!!

Post a Comment