NOVEMBER 2010 PKR DIBUBARKAN!!!


Menarik perhatian aku bila kedengaran bahawa DSAI bakal menamatkan kesnya yang selama ini ditungguh sama ada melalui memaafkan dirinya sendiri yang liwat dengan menjadi Perdana Menteri atau bersalah dengan kes juburnya lalu menjalani hukuman. Apapun November 2010 menjadi kayu ukur PKR dibubarkan atau PKR jadi PM. Apa yang aku dapat ramalkan PKR bakal dibubarkan dengan DSAI didapati bersalah dengan meliwat Saiful.

Hasil risikan aku, DSAI kini bagai cacing kepanasan apabila mengetahui bahawa Saiful mempunyai bukti kukuh untuk di bawah ke mahkamah bagi membuktikan yang DSAI bersalah meliwatnya (berupa sempal air mani DSAI??). Apa nasib PKR jika DSAI bersalah dan menjalani hukumannya nanti? Itu persoalannya PKR DIBUBARKAN? Apa pula tindakan penyokong dan penyikut PKR yang tegar? Buat Demontrasi lagi?

DSAI hari ini sibuk cantas orangnya yang pro-UMNO. Setahu aku ramai PKR x-UMNO, termasuk DSAI.(Zul4Kulim yang terkini) UMNO dilihat semakin kuat, so ramai PKR x-UMNO mula mengintai peluang untuk masuk kembali bersama UMNO apabila sedar dari tidur yang lena bahawa PKR sememangnya tiada masa hadapan seperti yang pernah diutarakan oleh Lim Kit Siang. Krisis yang kononnya ditidakkan pimpinan PKR hari ini mula terbongkar, November 2010 PKR bakal DIBUBAR! Mana nak pergi geng PKR? balik ke UMNO atau jadi bebas duk atas pagar?

Post a Comment