Pemimpin PAS punya salah, UMNO/BN juga yang dipersalah!!


Kita semua dah tau, semua orang rasanya dah perasan yang PAS dah sedar diri sejak kebelakangan ni yang Parti Islam itu bakal diambang kejatuhan. Kalu ada yang tak baca lgi baca kat sini. Bab nak ambang kejatuhan aku tak kisah, sebab puak PAS dah banyak berdoa supaya diturunkan bala, kali terakhir semasa Persidangan DUN Perak yang lepas (yang aku tengok sendirila, yang len mungkin ada lagi doa bala PAS yang aku tak tahu), maka Allah Maha adil, dijatuhkan bala dalam PAS, UMNO sendiri, MIC, MCA semua sekalila...


Bab bala dah selesai, jom kita tengok bab lain pun. Aku cerita bukan apa, nak tunjuk betapa maksumnya PAS yang tak pernah buat salah. Sucila katakan. Kira tahap tak pernah buat salah, biarla apapun pentadbiran, pemimpin PAS buat biar terang salah pun, fatwa PAS akan menyelamat mereka. Tapi sampai bila boleh selamatkan? Anda dah baca kat sini? Cuba tengok sapa yang dia persalahkan? macam biasa, dek kerana PAS yang suci dari segala dosa ini, maka tuduhan kononnya egen UMNO/Barisan Nasional beranak pinak dalam PAS ini biasala..


Salah sendiri tak pernah nak ushar tengok, cari salah orang senangla yer PAS. Apa Islam ajar kita macamtew ker? Ker Islam PAS yang ajar songsang dengan fatwa sendiri untuk menyelamatkan diri? Dah salah sendir ngaku jerla.. Apa pula tuding jari kat orang len, ni aku nak bagitau, kalau harta, wang ringgit, perempuan yang pakai lebai pun sanggup buang lebai.. Sama dengan PAS, dah namanya manusia yang Allah jadikan lengkap bernafsu tak payah la nak jalan kepit pakai tudung labuh macamna pun, kalu atinya manusia, susah la kita nak fahami dan tunaikan segala kemahuannya. Nasihat aku, PAS takpayahla nak belagak alim suci sangat konon tak dak dosa, tak buat salah... Kalu berani buatla EGM... Buang dan cantas Ustaz yang tak bertauliah dalam PAS.. Ada BERANI? CANTASla... Baru PAS terus terpelihara dari segala dosa, lagi satu tambahla lagi doa turunkan bala yer.. Amin! TAKBIR!!

Post a Comment