Kisah di Asrama Lelaki SBP : Adakah ini Permulaan Anuar?

Bercerita tentang kisah di asrama, hanya mereka yang pernah tinggal dan melalui pengalaman di asrama sahaja tahu apa yang terjadi. Isu yang paling banyak diperkatakan sekarang ialah tentang gejala buli. Walaupun begitu masalah buli telah mendapat perhatian yang meluas oleh semua pihak dan berbagai tindakan dan rancangan untuk mengatasi gejala ini telah dan sedang dijalankan.

Sebenarnya ada satu lagi masalah besar di asrama yang kurang mendapat perhatian ialah gejala hubungan sejenis. Kenapa gejala ini kurang mendapat perhatian walaupun ianya umpama barah yang merosakkan sahsiah diri cerdik pandai yang tinggal di asrama jauh daripada ibubapa, adik beradik dan saudara mara.

Gejala hubungan sejenis ini banyak berlaku di kalangan pelajar lelaki dan amat kurang diceritakan secara terbuka. Hanya mereka yang terlibat atau nampak kejadian ini sahaja yang tahu. Sementara itu mereka yang terpaksa melakukannya pula takut dan malu melaporkan kepada warden atau pengetua.

Secara kasarnya ada beberapa cara perkara ini bermula;


1. Pelajar senior yang mengambil junior sebagai adik angkat atau dikenali juga sebagai jambu dan melayan adik angkat ini dengan baik. Sudah tentu pelajar junior ini rasa seronok ada senior yang ambil berat tentang diri dia di asrama lebih2 lagi jauh dari keluarga. Bila senior ini mula ajak tidur bersama dan memujuk melakukan hubungan sejenis, junior ini terpaksa menyerah sahaja kerana keliru dan serba salah.


2. Terdapat juga senior yang mengambil kesempatan kepada junior dan melakukannya secara paksa. Junior ini akan diugut jika melaporkan perkara ini kepada pihak sekolah. Junior ini terpaksa menyerah sahaja kerana takut.


3. Ada juga yang buat secara sorok2. Mereka ini akan mencari kawan atau junior biasanya di dalam dorm yang sama yang tidur mati atau terlalu penat. Di tengah2 malam pelajar ini akan bangun dan dengan berhati2 akan meraba dan/atau menghisap kemaluan pelajar yang tidur mati ini.


4. Terdapat juga yang suka sama suka dan biasanya terjadi hubungan sejenis ini tidak dirancang. Biasanya bermula dengan berkawan baik, semakin hari semakin rapat dan tanpa disedari timbul rasa sayang serta nafsu lalu terjebaklah dalam hubungan sejenis.


5. Ada juga yang suka sama suka tapi tidak berkawan baik tetapi bermula dengan tidak sengaja. Biasanya bermula bila selalu tidur berdua di atas katil bujang yang hanya sesuai untuk seorang. Walaupun memang tidak ada niat untuk melakukannya tetapi keadaan telah mendorong nafsu songsang untuk menguasai diri.

ghostwriter : "adakah di sini permulaan sejarah anwar dalam industri jubur? Dengar kata masa belajar anwar ni Jambu?"

Post a Comment