Kerajaan 916 Pakatan Rakyat umpama BUAH BUSUK!!


Gempar hari ini apabila di dada-dada akhbar hari ini banyak membawakan kisah yang serupa dari Dewan Rakyat, Parlimen Malaysia. Kotornya tangan-tangan Pakatan Rakyat diulas dan dikupas sebaiknya baik dari bekas ahli PKR yang dipecat atau yang melompat. Isinya memang buruk. Umpama buah busuk yang telah dimakan ulat. Tetapi itulah realitinya Pakatan Rakyat.

Apapun, kisah inilah yang membuka buku 555 (buku hutang) kepada Pakatan 916 ini. Hutangnya bukan sedikit (sekadar ceramah) tapi tanaman ke dalam minda rakyat. Sama ada kita perasan atau tidak, Pakatan 916 ini telah mengarahkan semua dari pucuk hingga ke akarnya untuk memFITNAH Perdana Menteri.

FITNAH ini bukan sekadar diedarkan melalui CD atau bahan bacaan, tetapi lebih dari itu. Anak-anak muda turut diracun dengan minda FITNAH Pakatan 916 ini. Janji 16 September hanya tinggal janji, namun kesan yang ada pada rakyat hanyalah laungan REFORMASi. Takcukup dengan laungan ala-ala dah naik basi itu, Pakatan 916 mendidik pengikutnya supaya melabel PM sebagai Altantuya.

Buktinya jelas apabila rata-rata di ceramah sama ada DAP, PKR mahupun PAS semuanya akan melaungkan nada FITNAH yang sama yakni, NAJIB!!! Altantuya!!! ROSMAH!! PUAKA!!!. Nada ini ditanam di seluruh negara. Namun setakat mana FITNAH ini akan bertahan? Adakah ianya akan terus dilaungkan sedangkan GANJARAN BESAR semakin mengecil. Duit BESAR manapun jika dari sumber yang tidak halal nescaya ia akan hilang semuanya tanpa kita tahu mana perginya.

ghostwriter sebagai blogger pemerhati politik tidak langsung terkejut dengan pendedahan Zulkifli. Ini kerana, sudah lama ghostwriter mengagak bahawa terdapat gerakan untuk menjatuhkan kerajaan Najib dek kerana taburan janji yang dibawa oleh kerajaan 916. Namun sebelum berjaya menunaikan janji kerajaan 916 telah tersungkur.

Post a Comment