Kasihkan Pakatan Rakyat : Anak jadi mangsa


aduhai ibu dan ayah...kasihkan Pakatan Rakyat, anak-anak jadi mangsa



Bandar Kuala Kubu LUMPUH...
Semua gerai tutup, tumbuhnya penjaja jalanan memenuhi jalan..


Awal pagi, gerai-gerai PAS dah memenuhi semua pelusuk pekan Kuala Kubu Baru.
Ni namanya "Fun Fair" ada pilihanraya, adalah 'fun fair'. Tak sah kalau takde.




Raja Rimba turut hadir. Malang sekali tidak mendapat sambutan hangat.
Rakyat: "apa kabo Nizar? Sivakumar raja sarkas talak mali ka?"
Nizar: "Kabo bek. Siva di hospital tanjung rambutan"
Baju Putih: "auuwww! Iye ke YB? Terharu i... "



Presiden MIC memasuki pintu depan Dewan Penamaan calon. Salah jalanla Samy...



Pak Lebai: "Hekhekhek! Ambo sokong jer, becoz ambo dah terima duit dari Pak Nik"
Hidup PASberg!



Gobala: "Kalau Anwar boleh liwat 2 orang, saya boleh liwat 5 orang macha!"



Mr Enterframe: "Saya nak mencalonkan diri saya jadi mangsa liwat YB!"
Gobala: "eh? eh?! apa hal mamat ni tetibe enterframe? Dah la hitam! Eiiuuu!"



Pemuda PR: "Hidup! Hidup! Hidup Peliwat!"
Pemuda PR: "YEAHHHHHHHH!!!! BAEKK PUNYA!!!!"



Bro Tam: "GUA SOKONG LIWAT BRO!! HIDUP PELIWAT!!"
Bro PAS: "Hahaha! Cayalah!! (Pergi mampos kau!)



"Mana Zaid Katak ni? dah lama aku tunggu. Gua bukan suka sangat kat
tempat crowd ni.. cam bodoh je ade la.. dah la juak-juak PAS ni semua bau hancing!"





Mak cik United: "tak larat nak tunggu.. punya la tak tepati masa si Zaid Katak ni
MAK CIK NAK BALIK!!!!!!"



Adik: "abang, berapa ringgit dorang (PR) rasuah abg? Adik dapat RM2 je"
Abg: "RM2 jer? abg dapat RM1 jer dik.. Huhuhu! PR dah habis duit!"



Pak cik A: "Zaid tak nak salam ngn haku, dia kata aku busuk"
Pak cik B: "hang biar betui? Lahanat punya Zaid!"





Possing paling baik punya!! Bendera PKR letak kat bontot!



Teresa Kok: "bagi laluan! tumpang lalu! Jangan raba-raba, saya bukan Elizabeth Wong
yang senang diraba-raba. Hahahaha!"



Tony Pua: "Wa! Jgn dekat! Jgn dekat! Lu orang manyak peluh! BUSUK!!"



Bro Tam: "Wa enterframe lagi! Anwar! Anwar! Hidup peliwat!!



Ark?? Zaid - Dewa Cinta?? Dewa Cinta - Zaid???



Dewa Rasuah: "ahaha! Mari-mari! Ambil duit! Anwar bagi,
ini halal punya! talak ada dosa!! Hahaha! Masuk syurga punyalah! naik roket!"



Pasar Tani yang penuh. Kebanyakkannya adalah pendatang asing.. Bukan penduduk Hulu Selangor. Import mali guna bas. Seperti biasa, penyokong-penyokong PR ni terutamanya PAS menggunakan Masjid sebagai tempat tidur. Kononnya musafir. Dah salahgunakan masjid. Taksub sangat. Alahai~


Pergaduhan trut tercetus demi mempertahankan Zaid Katak Mabuk di sekitar Kuala Kubu Baru.

The Mahaguru try to provoke BN supporter. Sikit-sikit beliau terpoodaahhhH~

Sampai nak bersilat pun ade.

Macik-macik united pun tak ketinggalan.

Berani provoke nak ajak gaduh tapi tak berani plak turun.

Bertekaklah sampai malam.. Tak habis-habis. Ape plak kata
penyokong PR pasal entri aku kali ni? Hahahaha!

Post a Comment