Balikla Paderi Khalid Samad SI DERHAKA!!! Nama Pengawa Datai ke Sibu?!!!

Satu kejadian yang memeranjatkan telah berlaku secara kebetulan depan mata aku yang mana aku terserempak dengan Paderi Khalid Samad Si Derhaka semasa aku solat Jumaat di Masjid sektar Sibu tadi. Kisahnya berlaku pertemuan antara Tengku Adnan yang secara tidak semena-mena telah menegur dan bersalaman dengan Paderi Khalid Samad Si Derhaka di dalam masjid, namun Paderi Khalid Samad Si Derhaka hanya mampu senyum siput  tidak ikhlas jer lantas terus melangkah pergi solat di saf yang berasingan.

Aku lihat, masjid adalah pengikat ukhwah talian persaudaraan sesama Islam. Namun bagi Paderi Khalid Samad Si Derhaka, bila melihat Tengku Adnan menyapanya umpana melihat hantu walaupun di dalam dewan solat. Apa lah salahnya kalau mereka bersolat bersama? Bertegur sapa? Kenapa perlu melarikan diri? Apakah Islam yang dibawa PAS dan Paderi Khalid Samad Si Derhaka mengharamkan Tengku Adnan menegur Paderi Khalid Samad Si Derhaka?

Nasihat buat Paderi Khalid Samad Si Derhaka, balikla.... Jaga selangor dah... Selangor pun tak pandai nak jaga.   Nama Pengawa Datai ke Sibu?!!! Udah maioh paderi bak Sibu Hah!! Kan aku dan jakok iban!!!

Post a Comment