Live Ari Sibu : Pakatan Rakyat Politikkan Pejuang Negara, Rosli Dhobi

GHOSTWRITER
Demi memenangkan DAPig, Pakatan Rakyat yang diketuai oleh ketua umumnya Anwar Al-Juburi telah mengambil kesempatan dengan Politikkan Pejuang Negara, Rosli Dhobi. Untuk itu, Khalid Gagap telah menyalahgunakan wang kerajaan negeri Selangor sebanyak RM10 ribu bersama pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat yang lain bagi menubuhkan sebuah Yayasan Politik MEREKA yang diberi nama Yayasan Rosli Dhobi. 

Kerajaan Selangor di bawah Khalid Gagap juga mengumumkan bahawa mereka akan memberikan bantuan kepada rakyat Sibu???? Sejak bila pula Sibu di bawah kerajaan Selangor? Kenapa bila tiba saja pilihanraya, kerajaan Selangor tetiba saja mengumumkan itu dan ini???

Anwar juga tidak terkecuali dalam menyampaikan ceramahnya sambil ketiak basah menerangkan bagaimana proses liwatnya dihadapan rakyat sekitar Kampung Bandung ini. Katanya, Haram Jadah Sungguh!!! Part yang paling best bila Bang Nuar habis saja berucap, rakyat di Sibu menjerit LIWAT!!! LIWAT!!! Terus bertempiaran  AMK dan gengster Pakatan Rakyat mahu tunjuk kuat.. Kira sampai keadaan agak tegang.. Macam nak bertumbuk, aku tunggu juga, tapi tak tumbuk-tumbuk pun... Polis sampai semua senyap.

Last dalam ceramah berkenaan ditutup dengan ceramah Tian Chua. Tian memulakan ceramah bagaikan penceramah PAS. Mungkin mukadimah Tian itu adalah hasil Tarbiah PAS. Tian boleh siap Bagi Salam, Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh...!!! Hebatnya cina belaan PAS ini... Apapun..TAKBIR!!!!!

Post a Comment