APCO : Rakyat diperdaya oleh Al-Juburi!!!!

Berikut adalah kenyataan Anwar berkenaan isu APCO masa ditanya wartawan,

"Tak ada anti Yahudi, saya tak perlu jawab, saya dah ulang kerana ini bukan soal anti Yahudi, tapi soal keselamatan, risikan, penglibatan APCO dan kita terpedaya".

Keprihatinan WIRA PENYELAMAT negara ini begitu jelas bila dia nak heret Majlis Raja-raja siap nak buat mesyuarat KHAS. Memang Anwar nakselamatkan Malaysia.

Sebagai rakyat Malaysia, kita patut rasa bangga dengan komitmen Anwar. Tapi, masalahnya dia nak selamatkan kita daripada apa? APCO kah atau Yahudi kah yang jadi punca persoalan dalam isu ini?

Berapa ramai yang tahu peranan Yahudi merosakkan dan menindas masyarakat dunia jika nak dibandingkan dengan APCO yang menjadi sumber perjuangan Datuk Seri Anwar bin Ibrahim masa kini? 

Jika Anwar tidak anti-yahudi, juga bukan soal anti-yahudi, bagaimana penglibatan APCO dalam kerjasama dengan kerajaan boleh jadi soal keselamatan dan risikan? Apa modal dia nak selamatkan negara daripada APCO (kata Anwar milik Yahudi) sedangkan pada masa yang sama dia mendakwa bukan anti-yahudi?

Kesimpulannya Anwar dengan Yahudi sama saja... Yang tak samanya adalah APCO tidak dilantik kerajaan untuk Keuntungan Yahudi mahupun Anwar.

Sejak daripada dahulu kita tahu Anwar adalah PEMBOHONG! biarpun dia mendakwa ada bukti APCO adalah milik yahudi, ia tidak ubah seperti mengatakan mempunyai bukti tentang penglibatan Datuk Seri Najib dengan pembunuhan Altantuya.

Apakah perarakan mengutuk kekejaman israel tempohari membuatkan dia merasa layak untuk dianggap sebagai pemimpin anti-israel yang bukan anti-yahudi?

Nampaknya Anwar nak tunjuk dia bukan anti-yahudi, apa yang dilakukannya hanya membantah kerjasama antara negara dan APCO (tiada kaitan dengan Yahudi). Kenyataan Anwar, kita terpedaya oleh APCO. Jadi kita terpedaya? Siapa yang memperdayakan siapa?

sumber rajahmas

Post a Comment