Nasaruddin diterajang PAS kerana sokong Perpaduan Umat Islam?

Nasa dikritik kerana menyokong Perpaduan Umat Islam


Yang gua sadis sangat tu..., ni mamat dalam gambar ni... ntah apa kejadahnya nak masuk campur pengambaran wayang opera BeEnd tu pun gua tak tau..., kisah wayang dia pun tak bleh nak selesai dah menyibuk kisah orang lain... ini baru betul2 binawe punya makhluk.... orang nak bunuh setan umnoApco.. yang dia pulak gatal mulut nak membela... per kejadahnya....

Lagipun gua pun dah katakan dulu, gua dah malas nak sentuh isu PAS ni... pasal menyampah dengan sikap bodoh sombong diorang ni, harapkan serban lebih tinggi dari kepala otak.... aaahhhh malas mau layan lah... sebab mak mertua gua dah kasi hentam kow2 mamat ni... 

PAS kalau nak jaga imej dan sokongan rakyat... lu orang terajang keluar jelah mamat tu.... takda pekdah lansung bela dia dalam parti....
Sumber PAS Taksub

GHOSTWRITER
Dari awal gabungan PR lagi aku dah tau. PAS, PKR dan DAP mana mungkin sehaluan. Namun apabila aku selidik titik persamaan yang membolehkan mereka bersama, jawapannya hanyalah mahu melihat Parti UMNO berkubur itu saja. Lain memang agenda dan nawaitu yang berlainan. Apapun aku mengucapkan tahniah, Parti PAS yang melebalkan sebagai Islam sanggup menolak perpaduan Umat Islam dan bangsa melayu demi nafsu politik yang tidak pernah cukup. Nasa sebagai contoh dikritik hebat kerana sokongan beliau terhadap perpaduan umat Islam. Apapun inilah dia yang diperkatakan sandiwara politik sekarang dan merupakan tanda-tanda kiamat sudah semakin hampir. Bertaubatlah PAS. Sementara masih sempat.

Post a Comment