Bila LGE komunis berceramah.......

Sebagai rakyat yang berasal dari Penang, memang aku malu dengan pilihan LGE sebagai Ketua Menteri. Tak payah cakap apa. Bukan takat aku, semua orang dah mula perasan dengan LGE yang racist ini dan memang komunis. Orang cakap gambar menceritakan seribu makna, nak angpa tengok dan tafsir sendiri. Banyaknya kerusi kosong dalam dewan yang besar. Apa makna ini? Adakah LGE patut jadi KM Penang lagi? Atau menikmati pencen awal? Kalu takat yang mai cuma sedara mara dan juak PAS, PKR dan DAP buatpa? Mana dia Rakyat Marhean yang lain? Bukti Rakyat Penang semua dah menyampah ngan LGE.

Gambar ini diambil semasa LGE menghadiri sebuah program di Dewan di Balik Pulau.

Agak tidak keterlaluan kita menyatakan kehadiran tetamu yang terlalu kurang ini boleh dijadikan indikator bahawa semakin ramai rakyat menolak DAP di Pulau Pinang?

Dikhabarkan program-program lain yang dihadiri Lim Guan eng semakin hari semakin kurang sambutan dari rakyat Pulau Pinang melainkan ceramah-ceramah penipu yang majoritinya dihadiri melayu totok PAS dan PKR yang sebahagiannya terdiri orang luar.

Dari pemantauan dan perbualan kami, kedengaran agak ramai kaum cina dan india yang mula kurang percaya dengan retorik pentadbiran LGE orang Melaka yang menjadi KM Pulau Pinang

Post a Comment