TERLIBAT Kemalangan Maut : Bang Nuar dan Tian Chua buat dek saja..



Datuk kepada mangsa yang terlibat kemalangan maut menyifatkan bahawa, beliau kesal kerana Anwar seolah-olah tidak pedulikan apa yang berlaku kepada cucunya, Mohd Salleh, sedangkan kemalangan itu membabitkan pemimpin PKR ketika dia tidak jauh dari tempat kejadian.

"Ini soal membabitkan nyawa manusia. Usahkan dia (Anwar) datang jenguk di hospital, bertanyakan khabar berita atau ucap takziah tanda simpati pun tiada.

"Kejadian yang menimpa keluarga saya ini..... dia tahu pendokong kuat (Tian Chua) dan rakannya terbabit dalam kemalangan, tetapi dia tetap meneruskan perjalanan ke Mersing tanpa pedulikan apa yang berlaku kepada mangsa.

"Apa salahnya dia berhenti, lawat mangsa atau berjumpa keluarga kami. Ini jenis orang yang pentingkan diri!" luahnya kesal kepada sekumpulan pemberita.

Dalam kejadian di kilometer 49, Jalan Johor Baharu-Mersing berhampiran hutan lipur Panti, kira-kira 9 malam kelmarin, Prebet Mohd Salleh Hamdan, 23, terputus tangan kanan dan terkoyak hampir putus di bahagian belangkang kanan, meninggal dunia dua jam kemudian ketika menerima rawatan di Hospital Kota Tinggi (HKT).

Kereta Mercedes Benz di pandu Ketua Penerangan PKR Bahagian Batu, Kuala Lumpur, dikatakan berkonvoi bersama kereta dinaiki Anwar, dipercayai terbabas sebelum memasuki laluan bertentangan dan merempuh motosikal jenis yamaha LC135 ditunggani mangsa.

Ghoswiter: Nampak sangat Bang Nuar hanya pentingkan politik untuk diri sendiri. Bukan kepada mangsa yang yang meniti saat nak mati. CERAMAH PENTING!!! MANGSA DAH NAK MATI!! SANGGUP TINGGALKAN MANGSA SENDIRI!! ADAKAH INI PEMIMPIN YANG KITA CARI?

Post a Comment