‘Semboyan Halilintar ke Putrajaya’


Inilah Pakatan Rakyat
Yang ikhlas berjuang
Siap sedia berkorban Untuk merosakkan pertiwi

Sebelum CIFU berjaya
Jangan harap CIFU pulang
Inilah sumpah CIFU kita
Menuju ke Putrajaya

Andai kata CIFU gugur jua

Lawatlah CIFU kat Penjara
PAS mohon doa
CIFU berjaya
Semboyan telah berbunyi
Menuju ke Sungai Buluh jua....



Pakatan Rakyat hari ini berbunyi kembali hasrat mahu ke Putrajaya. Justeru, Slogan 'Semboyan Halilintar ke Putrajaya' telah dicetuskan. Ini merupakan harapan palsu yang cuba diberikan selepas harapan 16 Sept berjaya dibohongi.

Ketua Umumnya, CIFU sendiri walaupun berhadapan dengan kes liwat, terus diberikan sokongan oleh DAPig dan PAS. Dengan melantik CIFU, Pakatan reban percaya dan terus percaya bahawa mereka bakal ke Putrajaya. Tapi tahla bila agaknya.

CIFU juga sempat berkata bahawa, CIFU amat yakin Pakatan Reban akan menjalinkan lebih banyak hubungan liwatnya dengan misi menubuhkan kerajaan menjelang pilihan raya umum akan datang. Kerajaan CIFU hanya di Pusat Pentadbiran Kerajaan Sungai Buluh sahaja.

Untuk itu, Strategi CIFU adalah dengan mengedarkan VCD Dr Yusof Qaradawi dan melaungkan bahawa isu liwat yang menimpanya merupakan konspirasi politik yang cuba menjatuhkannya di setiap cermah yang dihadirinya. Sasaran Utamanya ialah Najib dan Rosmah.

Walaubagaimanapun, CIFU akan kuat melatah dengan berlagak seperti orang tidak bersalah, namun disebalik tingkah lakunya seperti cacing kepanasan. Ini terbukti apabila tertuduh memohon supaya prosiding kes liwatnya dijalankan secara tertutup. Jika CIFU tidak bersalah kenapa perlu malu?

Banyak lagi berita berkenaan CIFU akan dibawakan. Teruskan bersama ohpolitik untuk mendapatkan laporan yang agak pelik tapi itulah kebenarannya.

Post a Comment