PKR KURANG AJAR!!! Tidak Hormat Sultan

Semalam aku melihat berita Sultan johor yang murka terhadap sebuah parti politik yang cuba mengaitkan Sultan Johor dengan politik mereka. Ditanya isteri aku siapa yang dimaksudkan. Aku tanpa berfikir panjang memberitahu siapa lagi kalu bukan Anwar. Ini kerana aku memang tak syak lagi kerja ini datangnya dari PR. PKR, DAP dan PAS saja yang berani mempermain-mainkan kedaulatan Sultan. Jesteru aku cadangkan semua Sultan menarik balik darjah kepada semua wakil rakyat PR. Ini kerana mereka semua bukan saja tidak hormat tapi kira dah tahap kurang ajar. Politik perlu ada sempadannya. Agama bukan untuk dipolitikkan seperti PAS lakukan, Sultan bukan untuk dipolitikkan seperti PKR lakukan, Hak keistimewaan Bumiputera pun bukan bahan politik seperti DAP lakukan..

Post a Comment