'TERSUNGKUR' : Bukti JELAS Azmin Angkuh, Sombong, Riak & Takabur

CIS!! Kurang ajar punya anak ikan Bang Nuar. Azmin Ali semalam mengakui pemimpin yang dirujuk sebagai 'tersungkur' di Australia dalam satu ucapannya hari ini ialah bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Bukan setakat itu sahaja, dia turut dengan angkuhnya menyatakan, perkataan tersungkur itu langsung tidak kasar tetapi sebaliknya amat sesuai dirujuk kepada negarawan itu.

Dengan angkuh, riak dan sombongnya, dia berkata
"Itu istilah yang agak lunak untuk kita dengar kerana kedegilan beliau bersekongkol dengan Perkasa (Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia) yang memperjuangkan fahaman perkauman sempit.

"Dr. Mahathir sepatutnya sebagai bekas pemimpin harus mengambil tanggungjawab lebih besar kerana negara ini boleh maju apabila fahaman sempit ini dibuang,"

Azmin ditemui selepas menyampaikan ucapan perasmian mesyuarat agung tahunan PKR Cabang Gombak di sini hari ini.

Terdahulu, dalam ucapannya, Azmin berikrar akan melawan habis-habisan Perkasa dan individu berselindung di sebalik pertubuhan itu yang kini 'tersungkur' di Australia.

Sementara itu, ditanya adakah individu yang turut dikritik secara terbuka dalam ucapannya merujuk kepada Datuk Zaid Ibrahim, Azmin mengelak dengan menyatakan bahawa ia sekadar kenyataan umum.
Azmin Ali TERSUNGKUR sampai terpaksa serah karipap bini sendiri pada boss sendiri..Afifa binti Anwar ke Azmin??? Kesian kat hang Afifa, ada dua bapak!! ada satu bapak betoi, satu lagi bapak yang serah bini pada boss...hahahaha ambik ko!!!! idiot!!!

Post a Comment