RAKYAT MERLIMAU & KERDAU : Jangan UNDI PAS!! PAS Gagal memimpin!!


Bila kita menulis hatta memperkatakan bahawa PAS ini gagal memimpin dan PAS cuma kuda tunggangan DAP dan PKR, PAStinya puak khawarij PAS akan marah. Kata mereka, bagi dulu kuasa memimpin negara, baru tahu. Dan tak kurang juga yang menyalak bahawa merekalah pejuang Islam yang sebenarnya.

Bila dipersoalkan bahawa adakah UMNO tidak memperjuangkan Islam, maka puak Khawarij PAS akan menjawab, UMNO itu rasuah, UMNO tolak Islam. Tapi bila ditanya dimana yang menunjukkan UMNO itu tolak Islam, maka mereka menjawab hub hiburan, arak dihalalkan dan judi berleluasa kini. Ini semua hasil UMNO. Tapi siapa yang bina masjid? PAS? Nak bina pagar masjid pun ambil masa 10 tahun.

Tapi yang menghairankan adalah, PAS yang dilaungkan dipimpin oleh ularMAK di bawah Dewan UlarMAK yang datang dari semak seluruh negara umpama tiada pedoman selain mahukan kuasa. Sedarkah mereka yang berkata-kata bahwa merekalah Islam sebenar ini atau tidak terlampau untuk aku katakan butakah hati mereka dari riwayat hadis ada mengatakan bahawa setiap umat itu ada cabarannya, dan cabaran bagi umatKu adalah RASUAH. Rasuah itu bukan masalah UMNO, tapi masalah umat manusia.

Mengapa aku memperkatakan bahawa jangan memberi undi pada PAS. PAS gagal memimpin adalah kerana di dalam Pakatan Rakyat yang memimpin adalah sapa? AnuWAR. Kaki pusing dan raja liwat yang bukan sahaja bijak membaca hadis bahkan juga bijak memutar belit apa saja untuk dapatkan kuasa. Jika benar PAS itu Islam maka PAS sepatutnya memimpin Pakatan Rakyat tanpa memberikan ruang kepada DAP yang semakin berani bertindak. PAS kini hanya pencaci yang mencuci najis DAP. Contoh yang terang dan nyata, PAS bangga bila DAP mempersendakan hadis dan PAS sanggup doakan kafir DAP.
PAS GAGAL MEMIMPIN!!
KALAU PAS TAKBIR KUAT MANAPUN, TAPI TAK MEMIMPIN PAKATAN RAKYAT BUAT APA?
BAGAIMANA PAS AKAN MEWUJUDKAN NEGARA ISLAM DAN LAKSANAKAN HUDUD?
RAKYAT KERDAU DAN MERLIMAU HARUS TOLAK PAS!!

Post a Comment