Anwar Ajak Rakyat Merlimau Supaya Tiru Macam "DIA"

Mangsa-mangsa gay Anwar Ibrahim


Anwar berjoget lagi. TERKINI di Merlimau, Anwar mendendangkan lagu "tiru macam saya". Nak tiru macam Anwar? Hehehe! Minta simpanglaa... Jom kita saksikan aksi Anwar dengan lagunya "tiru macam saya".

Pandanglah... Lihatlah..
Pinggangku nan ramping
Dan dadaku yang bidang
Marilah tuan2 dan nyonya
Sama-samalah pandang perempuan yang cantik
Bikin hati goyang

Pandanglah lihatlah
Rambutku nan ikal dan mataku yang hitam
Inilah selalu menjadikan
Orang hilanglah akal
Rumahtangga tak kekal
Gilakan bayangan

Perempuan tak pandai menjagalah badan
Suaminya tentu lekas menjadi bosan
Mengerbang rambut macam hantu dalam hutan
Suami memandang hampir pengsan

Perempuan kalau sayangkan suaminya
Pandang sini tirulah seperti saya
Jaga bentuk, jaga kulit dan jaga rupa
Senyum sayang kau berikan dia..
Pandanglah lihatlah..
Tiru macam saya..

Perempuan tak pandai menjagalah badan
Suaminya tentu lekas menjadi bosan
Mengerbang rambut macam hantu dalam hutan
Suami memandang hampir pengsan

Perempuan kalau sayangkan suaminya
Pandang sini tirulah seperti saya
Jaga bentuk, jaga kulit dan jaga rupa
Senyum sayang kau berikan dia..
Pandanglah lihatlah..
Tiru macam saya..

Post a Comment