GEMPAR!! CALON PAS DUN MERLIMAU, YUHAIZAD PENIPU!! SONGLAP 100K!!


TERKINI DARI MERLIMAU : BAPA SAUDARA CALON PAS, DUN MERLIMAU, AHMAD ISMAIL MENDESAK YUHAIZAD TARIK DIRI DARI BERTANDING KERUSI DUN MERLIMAU!!!!!
 
Menurut Ahmad Ismail, YUHAIZAD telah menipu hampir 100K dalam perniagaan yang dikongsi bersamanya.  SEMUA DOKUMEN DAN RESIT BERKAITAN PENIPUAN ADE PADA USTAZ MAZLAN PAS MELAKA??? Aku sedang menyiasat berkenaan dengan isu ini.

Dari sumber cakap-cakap sekitar Chinchin, difahamkan Isteri Yuhaizad, Shakila juga sedang bercuti bersama anak-anaknya selama hari suaminya berkempen di DUN Merlimau ini. Namun tidak pula kelihatan kelibat isterinya disamping suami tercinta berkempen bersama-sama. Persoalan aku adalah, cuti apa yang diambil oleh isterinya? Adakah cuti sakit(MC)? Cuti kecemasan? Cuti separuh gaji? Cuti Tanpa Gaji? Dan dimanakah isteri dan anak-anaknya? Bersembunyi dari wartawan dan orang ramai? Atau bersama muslimah PAS raih undi?

Lagi kisah Yuhaizad ini, Mak saudaranya telah dikepung oleh jentera PAS. Difahamkan bahawa mak saudara Yuhaizad merupakan penyokong kuat UMNO dan mempunyai banyak maklumat mengenai penipuan Yuhaizad ini. Jesteru Jentera PAS sangat berhati-hati dengan sebarang pergerakkan oleh maksaudaranya ini.

TOLAK PENIPU..TOLAK ...PAS..bapak sedare sendiri ditipu,,apetah lagi rakyat!!!

Post a Comment