Apa Beza 20 tahun Nik Aziz jadi MB dan Taib jadi Ketua Menteri?

Wahai rakyat Sarawak, tahukah anda? Kerajaan PAS di bawah pimpinan Pok Nik Aziz memerlukan lagi 17 tahun untuk memberikan air yang bersih kepada rakyat Kelantan. Ini bermaksud selepas 38 tahun kerajaan PAS dipimpin Poknik barulah air terawat dapat digantikan dengan air karat yang disalurkan kepada rakyat kelantan.

Masalah terputus bekalan air sudah biasa dan Nik Ajis banyak menyeru dan menasihati kami supaya banyakkan bersabar sebelum dia berdoa di perkarangan Stadium tanpa mengambil tindakan yang wajar.

Kalaulah betol Rejim Nik Ajis dan Pas Kelantan telah berjaya dan mula menyediakan kemudahan tersebut,maka rakyat tak akan bersuara.Tetapi ianya lebih bersifat hampa saja.Ayuh seluruh rakyat Kelantan khasnya, seluruh rakyat Sarawak umumnya, kita pakat tolak ini Pentadbiran Rejim Ke Dalam Longkangg...!!!.

Dah lama sangat dah..Tapi apa yang mampu Kerajaan Pakatan Rakyat ni buat untuk membantu rakyat Kelantan? Kini berkokok nak bantu rakyat Sarawak pula? Dengan apa yang terjadi dengan rakyat Kelantan adakah ini tidak cukup dijadikan iktibar?

Post a Comment